خانهاخبار
کوالکام با داک USB-C نوع جدیدی از صدای Hi-Fi را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد

کوالکام با داک USB-C نوع جدیدی از صدای Hi-Fi را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد

در هفته‌ای که گذشت، کمپانی کوالکام از نسل جدید چیپست موبایلی خود با نام اسنپ دراگون ۸۴۵ رونمایی کرد، اما این تنها خبر مهم کنفرانس این شرکت نبود.
۱۳۹۶/۹/۱۸

ظاهرا بازنشستگی جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در گوشی‌های هوشمند فرصت مناسبی را برای کوالکام به وجود آورده است تا بتواند از فناوری جدید خود رونمایی کند. در هفته‌ای که گذشت این شرکت اعلام کرد که در حال تولید یک داک Hi-Fi جدید است که در اختیار تولید کنندگان گجت‌های هوشمند قرار خواهد گرفت.

image

 مبدل دیجیتال به آنالوگ Aqstc AQT1000 Hi-Fi از USB-C  بهره می‌گیرد که نسبت به داک‌های معمولی جفت شده با جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، بهترین کیفیت صدا را به کاربران ارایه می‌کند. این ماژول از دامنه دینامیک ۱۲۳ دسی‌بل تا ۳۸۴ کیلو هرتز و صدای ۳۲ بیت برخوردار است. برای استفاده از این ماژول باید آن را به درگاه USB-C گوشی متصل کنید و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خود را به طرف دیگر آن متصل نمایید تا کیفیت این داک Hi-Fi را تجربه نمایید.

image

علاوه بر موارد ذکر شده، داک کوالکام از استریم دیجیتال مستقیم صدا نیز پشتیبانی می‌کند که یکی از فرمت‌های مورد علاقه طرفداران موسیقی است و اغلب در اجراهای زنده و کنسرت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۶/۹/۱۸
خداحافظ آمپ و دک های همراه مثل mojo و hi-fi پلیرهای تو همین رنج ... کیفیتی که الان باید واسش 2_3 تومن پول بدی سال دیگه مجانی توی باکس گوشی هست