خانهاخبار
احتمال معرفی پرچم‌دار P11 هوآوی با دوربین اصلی سه گانه

احتمال معرفی پرچم‌دار P11 هوآوی با دوربین اصلی سه گانه

هوآوی احتمالا سال آینده هم پرچم‌دارش را از سری P و به نام P11 معرفی می‌کند. شایعه تازه‌ای درباره این گوشی منتشر شده است و ادعا می‌کند P11 احتمالا به دوربین اصلی با لنز سه گانه Leica مجهز می‌شود.
۱۳۹۶/۹/۱۷

شایعه تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند پرچم‌دار بعدی هوآوی که احتمالا P11 نام دارد، به دوربین اصلی با لنز سه گانه مجهز می‌شود. آیا این گزارش می‌تواند آغاز یک ترند تازه در طراحی گوشی‌های هوشمند باشد؟

image

گفته می‌شود این سیستم سه گانه قادر است تصاویری با کیفیت 40 مگا پیکسل ثبت کند و از بزرگنمایی هیبریدی تا 5 برابر هم پشتیبانی می‌کند. در این گزارش همچنین اشاره شده است که حسگر سلفی این گوشی می‌تواند تصاویر 24 مگا پیکسلی با کیفیت مخصوص اینستاگرام را با تنظیم مناسب نور حتی در شرایط با نور نامساعد ثبت کند. انتظار می‌رود گوشی تازه سری P همچنان به لنزهای برند Leica مجهز شود اما این لنزها حالا قادر خواهند بود 100% نور بیشتری را جذب کنند.

شایعه‌ها همچنان حاکی از آن است که گوشی پرچم‌دار P11 به ویژگی تازه Pro Night Mode هم مجهز می‌شود تا ثبت تصاویر باکیفیت در نور کم شب را بدون نیاز به سه پایه عکاسی میسر کند. همان‌طور که می‌دانید، کمپانی هوآوی به تازگی در پی تقویت ویژگی هوش مصنوعی در گوشی‌هایش است و پیش بینی می‌شود این ویژگی در اپلیکیشن دوربین P11 هم مورد استفاده قرار گیرد و به کاربر در تشخیص سریع صحنه و فریم‌بندی خودکار کمک کند.

image

همه این اطلاعات از چند پوستر تبلیغاتی لو رفته به دست آمده و متعلق به هنرمندی است که در زمینه هنرهای دیجیتالی فعالیت می‌کند و ظاهرا در یک آژانس تبلیغاتی مربوط به هوآوی مشغول به کار است. این پوستر به محض انتشار خبر و شایعه مربوط به آن از صفحه اصلی منبعش حذف شد. به همین خاطر حدس می‌زنیم تحلیل‌های آن کاملا معتبر و صحیح هستند.

image

به نامی که ظاهرا هوآوی برای گوشی پرچم‌دار بعدی‌اش انتخاب کرده است نگاه کنید. Huawei PCE در مقابل نام سری این گوشی مرموز دیده می‌شود. این کلمه دو معنی دارد. اولین برداشت این است که هوآوی می‌خواهد یک سری تازه به نام PCE از سال 2018 معرفی کند. دومین برداشت که حدس می‌زنیم صحیح باشد هم این است که PCE برای گمراه کردن بیننده‌ها در این پوستر قرار داده شده یا صرفا برای خالی نبودن اسم این گوشی تازه در نظر گرفته شده است و همچنان باید سال آینده منتظر معرفی P11 باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

یاسر

۱۳۹۶/۹/۱۸
سلام
با اینکه از طرفدارهای هواوی هستم اما ای کاش این کارو نکنه
در عوض سنسور دوربین رو بزرگتر کنه و لرزشگیر دیجیتال هم بذاره.
الان سنسور ۱/۲.۳ هست از سنسور بزرگتر مثلا از ۱/۱.۷ با همین مگاپیکسل (۱۲) استفاده کنه.
کیفیت خروجی چه عکس یا فیلم خیلییییی بالا می‌ره.
یا علی

مانی

۱۳۹۶/۹/۱۸
یاد گوشی‌های 2سیمکارتی افتاد که دیگه به 4 سیم رسیده بودن :))

کامران

۱۳۹۶/۹/۱۷
بی صبرانه منتظر پرچمدار بعدی سری p هستم ❤️

مرتضی

۱۳۹۶/۹/۱۷
اگه واقعیت داشته باشه چی میشه این دیگه!!!!

mohammad.sh

۱۳۹۶/۹/۱۷
کل کل رو تعداد دوربین شروع شده سال دیگه گوشی ک بخری پشتش 12 تا لنز هست??