خانهاخبار
گوشی گران‌قیمت V30 Signature Edition ال جی با بدنه سرامیکی معرفی شد

گوشی گران‌قیمت V30 Signature Edition ال جی با بدنه سرامیکی معرفی شد

ال جی قصد دارد هفته آینده گوشی +V30 را رسما معرفی کند اما این غول تکنولوژی حالا در اقدامی غافلگیرانه یک نسخه سرامیکی و گران از V30 را در کره جنوبی معرفی کرده است. این گوشی از آیفون 10 هم گران‌تر است و تنها 300 دستگاه از آن تولید می‌شود.
۱۳۹۶/۹/۱۷

در حالی که مشتاقانه منتظر معرفی  گوشی ال جی V30+ در تاریخ 13 دسامبر (22ام آذر) در هند هستیم، این غول تکنولوژی از یک نسخه سطح بالا و لاکچری پرچم‌دار V30 در کره جنوبی رونمایی کرد. این گوشی تازه LG Signature Edition نام دارد.

مشخصات فنی و ویژگی‌های V30 Signature Edition تقریبا شبیه نسخه اصلی آن است؛ البته نمی‌توان برخی از تفاوت‌های چشمگیر آن‌ها را هم نادیده گرفت. ظاهرا پنل پشتی این نسخه تازه در مقایسه با پنل شیشه‌ای نسخه استاندارد از جنس سرامیک زیرکونیوم ساخته شده و در مقابل خراش هم مقاوم‌تر است.

علاوه بر این، گوشی Signature Edition به 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است در حالی که نسخه اصلی آن از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد. این نسخه تازه همچنین قرار است در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شود.

image

کمپانی ال جی اعلام کرده که تولید نسخه Signature Edition بسیار محدود است و تنها به تعداد 300 دستگاه در دسترس قرار خواهد گرفت. این تعداد در مقابل سایر نسخه‌های محدود دستگاه‌های هوشمند دیگر سازندگان هم بسیار اندک به نظر می‌رسد و ظاهرا علاقه‌مندان به تهیه این نسخه باید آن را به محض عرضه تهیه کنند. ال جی همچنین قصد دارد نام برخی از خریداران خوش شانس این گوشی را روی پنل پشتی دستگاهشان حک کند.

خریداران نسخه Signature Edition همچنین دو هدفون Bang & Olufsen سیمی و بلوتوثی را به همراه دستگاهشان به صورت رایگان دریافت می‌کنند. کمپانی ال جی اعلام کرده است که فروش این نسخه تازه از اواخر ماه جاری آغاز می‌شود و حدس می‌زنیم که از 27 دسامبر احتمالا شاهد عرضه گوشی مذکور خواهیم بود.

گوشی V30 Signature Edition قرار است به قیمت 1820 دلار به فروش برسد. این رقم حتی از قیمت آیفون 10 اپل هم بیشتر است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علی

۱۳۹۶/۹/۱۸
همه برند ها مشکلات فجیح داشتن ولی شما ظاهرا چشمت رو همشون بستی و گیر دادی به ال جی که حداقل صداقت داره.

علی

۱۳۹۶/۹/۱۸
آره بینی رو ادیت کردن لباش هم حجیم کردن یکم هم پوستشو روتوش کردن

مانی

۱۳۹۶/۹/۱۸
ال‌جی تواین سالها کیفیت خوبی در محصولاتش به کار برده و خیلی سعی کرده هم رده قدرتمندان بازار فعالیت کنه، ولی خوب هیچوقت به اون اوجی که مد نظرش بوده نرسیه
بحث قیمت بازار هم نوعی تراژدی و روش تبلیغه که شرکتها به نوعی کیفیت محصولشون‌رو توسط قیمت به نمایش میذارن
براشون آرزوی موفقیت میکنیم؛ هرچند مقصدشون ایران خواهد بود

پیام

۱۳۹۶/۹/۱۸
الجی الان بعد از اینهمه مشکل برد و صفحه نمایش تو گوشی هاش میخواد ۳۰۰ تا گوشی لاکچری بزنه حالا؟
البته فکر میکنم وی ۳۰ گوشی خوب و بی مشکلی باشه اما واقعا جالبه که مدل لاکچری و گران قیمتش رو داره تولید می‌کنه
جالبه که شما میگید غول فناوری
بنظر من با این همه مشکلاتی که گوشی های پرچمدارش این اواخر داشتند باید سعی کنه یخچال و لباس شویی های بهتری تولید کنه تا به فکر تولید گوشی لاکچری باشه!!

خلیج فارس Persian Gulf

۱۳۹۶/۹/۱۷
عکسشو چقدر بد با فتوشاپ ویرایش کردن. مخصوصا سایه هاش -_-