خانهاخبار
احتمال عرضه HTC U11 Plus با رنگ جدید

احتمال عرضه HTC U11 Plus با رنگ جدید

کمپانی اچ تی سی چندی پیش تازه‌ترین پرچم‌دارش را به نام U11 Plus رسما معرفی کرد. به نظر می‌رسد این سازنده تایوانی قصد دارد یک نسخه طلایی هم از آن به نام Blossom Gold روانه بازار کند.
۱۳۹۶/۹/۱۶

مدت زیادی از معرفی رسمی گوشی U11+ اچ تی سی نمی‌گذرد اما به نظر می‌رسد این گوشی همچنان در مرکز توجه قرار گرفته است و به‌زودی یک فایل به ‌روزرسانی نرم‌افزاری هم برای آن منتشر می‌شود.

تصویر تازه‌ای روز گذشته توسط Slashleaks منتشر شد و این گوشی را در رنگ طلایی به نام Blossom Gold به نمایش گذاشت. این تصویر ظاهرا متعلق به فایل پاورپوینت از یک ارائه داخلی شرکت است و پیش بینی می‌شود اچ تی سی این رنگ طلایی تازه را برای مدل U11 Life هم ارائه کند.

در حال حاضر نمی‌توان صحت نهایی این تصاویر و شایعه تازه را مورد تأیید قرار داد اما همان‌طور که می‌دانید، سایر سازندگان مدتی پس از معرفی گوشی‌هایشان تلاش می‌کنند یک نسخه دیگر با رنگ تازه معرفی کنند و احتمالا این سازنده تایوانی هم می‌خواهد همین سیاست را در پیش بگیرد.

image

نکته اصلی اینجاست که نسخه طلایی هم از همان مشخصات و طراحی ظاهری نسخه پایه U11+ بهره می‌برد و هیچ ویژگی فنی در آن تغییر نمی‌یابد.

گوشی HTC U11+ صفحه نمایش 6 اینچی کواد اچ دی پلاس با نسبت تصویر 18:9 دارد و نسبت پنل به فریم آن 82% گزارش شده است. این گوشی گواهی IP68 دریافت کرده و در مقابل نفوذ آب و گردوخاک مقاوم است. پرچم‌دار تازه اچ تی سی مانند نسخه قبلی به ویژگی فریم حساس به فشار با نام انحصاری HTC Edge Sense مجهز شده است و کاربران می‌توانند برخی عملکردها و اپلیکیشن‌های دلخواهشان را با فشردن کناره‌های فریم آن به اجرا درآورند. U11 Plus هم مانند اغلب پرچمداران سال 2017 از پردازنده 64 بیتی پرچم‌دار کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و در دو نسخه با کانفیگ رم متفاوت معرفی شده است. نسخه پایه این گوشی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و نسخه سطح بالایش هم از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و البته هر دو نسخه آن را می‌توان به کمک کارت حافظه جانبی مایکرو اس دی ارتقا داد. سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی HTC Sense به صورت اختصاصی روی گوشی مذکور نصب شده‌اند و ظرفیت باتری‌اش هم معادل 3930 میلی‌ آمپر ساعت گزارش شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۲
ضایع ترین و بی کیفیت ترین پرچمدار سال همینه البته اگه بشه اسمشو گذاشت پرچمدار :دی

سعید

۱۳۹۶/۹/۱۹
نه داری اشتب میزنی بنجول اون شرکتیه که کسی محصولاتشو نمیخره .بنجول اون شرکتیه که گوشی پرچمدارش بی کیفیت ترین گوشی سال 2017 ه.صد رحمت به گوشی های فیک چینی
راستی کیهان مگه قرار نشد اگه نوت8 نمره عکاسی ش بالای 90 بشه طرفدار سامسونگ بشی و همه جا تبلیغ کنی بسم ا... :دی

Keyhan

۱۳۹۶/۹/۱۹
بنجول فقط خاص شرکتیه که گوشی هاش منفجر میشن

سعید

۱۳۹۶/۹/۱۸
فایده نداره کسی به محصولات بنجول ش نگاه نمیکنه

فرشید

۱۳۹۶/۹/۱۸
من در انتظار موجود شدن ال جی وی 30 و 11 پلاس هستم کسی میدونه کی موجود میشه در بازار ایران ؟