خانهاخبار
هوآوی Nova 2s را با 6 گیگابایت رم و نمایشگر 18:9 معرفی کرد

هوآوی Nova 2s را با 6 گیگابایت رم و نمایشگر 18:9 معرفی کرد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوشی Huawei Nova 2s بالاخره به صورت رسمی رونمایی شد؛ این مدل با قیمت 400 دلار، عرضه خواهد شد و مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرت‌مندی دارد. گوشی جدید هوآوی با تراشه Kirin 960 و دوربین اصلی و دوربین سلفی دوگانه ارائه شده است.
۱۳۹۶/۹/۱۶

شرکت هوآوی در طی سه ماهه پایانی سال، محصولات زیادی را معرفی کرده است. سری میت 10 از جمله میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین و میت 10 لایت، تقریباً یک ماه و نیم پیش توسط این سازنده رونمایی شده‌اند و پس از این مدل‎ها، برند آنر هوآوی گوشی Honor V10 و Honor 7X را برای عرضه جهانی معرفی کرده است. با این‌حال، به‎نظر می‌‏رسد روند معرفی گوشی‌های هوشمند برای سال جاری میلادی به پایان نرسیده است؛ این سازنده، یک گوشی جدید با نام Nova 2s معرفی کرده است که مشخصات سخت‎افزاری قدرت‏مندی دارد.

image

هوآوی سری Nova را با عرضه Nova 2 و Nova 2 Plus در اوایل امسال به‌روز کرده بود اما به‌نظر می‎رسد چینی‎ها تمایلی ندارند از رقابت عقب بمانند؛ به همین جهت، Nova 2s را با ترکیب نمایشگر کشیده و طراحی بدون لبه ارائه داده‌‏اند.

گوشی جدید هوآوی، حاشیه‌های باریکی دارد و با وجود چنین طراحی، دکمه‏ی فیزیکی Home در پایین صفحه‎نمایش قرار گرفته است. نمایشگر LCD گوشی جدید Nova 2s، اندازه 6 اینچی دارد و رزولوشن Full HD + برای آن درنظر گرفته شده است؛ به عبارت بهتر، این مدل از یک نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل استفاده می‎کند. دکمه‌ی Home گوشی Nova 2s برای جابه‌جایی در محیط کاربری قابل استفاده خواهد بود؛ اگر تمایلی به استفاده از آن ندارید، می‌توانید دکمه‌های ناوبری نرم‎افزاری را فعال کنید. سنسور اثرانگشت نیز در زیر کلید Home قرار گرفته است و تنها باید این دکمه را لمس کنید. Huawei Nova 2s همچنین از قابلیت احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره برخوردار است. 

image

زیر بدنه فلز و شیشه‎ای گوشی، هواوی از تراشه هشت هسته‎ای Kirin 960 استفاده کرده است که شاید قدرت پردازشی مانند Kirin 970 ارائه ندهد اما همچنان از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های مختلف بر می‌آید. گوشی جدید Huawei Nova 2s در دو نسخه با چهار و شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد و تمامی نسخه‎ها با 128 گیگابایت حافظه ارائه می‌شوند. اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز داشته باشید، می‌توانید از کارت حافظه میکرو SD استفاده کنید؛ این کارت حافظه درون اسلات هیبریدی سیم‎کارت جای می‎گیرد.

image

Huawei Nova 2s مانند نسل قبل از ترکیب دو سنسور استفاده می‏کند؛ این مدل به دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی مجهز شده است که دریچه دیافراگم F1.8 دارند. به دلیل استفاده از سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم، عملکرد گوشی Nova 2s برای عکاسی در شرایط نوری نامناسب ارتقا پیدا می‎کند. در پشت گوشی نیز ترکیب دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی استفاده شده است که F2.0 دارند. باتری 3430 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع، گوشی Nova 2s را روشن نگه می‌دارد؛ چینی‏‌ها، این مدل را با اندروید اوریو 8.0 و رابط‌کاربری EMUI ارائه خواهند داد. جک هدفون نیز در گوشی جدید Huawei Nova 2s وجود دارد و شرکت سازنده، آن‌را حذف نکرده است.

image

اگر به این مدل علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید Nova 2s را با پرداخت 2699 یوآن (408 دلار) برای مدل مجهز به چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه انتخاب کنید؛ دو مدل دیگر از گوشی با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهند شد که به ترتیب 453 دلار و 514 دلار قیمت دارد. نسخه 500 دلاری، عرضه محدودی خواهد داشت و در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون آن وجود ندارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

فاطیما

۱۳۹۷/۵/۲۹
آبی کمرنگ قشنگهههههههه خیلییییی صورتی یا رز گلد شم خوبی ولی آتیش بیشتر کاش بقیه گوشی های آنر و هواوی آبی کمرنگ می دن آبی پررنگ خوب نیس

Maya

۱۳۹۷/۲/۳
واااااااااااااااااااای عکس "لی" رو صفحشه??????

من

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
کی میاد؟
قیمتش مشخص نشده؟؟؟؟؟

kingg

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
داره داداش

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
یعنی قیمت این گوشی به تومان چقدر خواهد بود؟