خانهاخبار
تصویر واقعی پرچمدار گلکسی اس 9 سامسونگ لو رفت

تصویر واقعی پرچمدار گلکسی اس 9 سامسونگ لو رفت

تصویر جدیدی به‌دست آمده است که براساس ادعای منبع انتشار آن، مربوط به گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 سامسونگ است. در گوشی فاش شده، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش به طور کامل حذف شده است و گلکسی اس 9 طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل دارد.
۱۳۹۶/۹/۱۵

گوشی معرفی نشده گلکسی اس 9 مجدداً به صدر خبرها بازگشت؛ این‌بار، فردی موفق شده است تصویری را از یک گوشی‌ سامسونگ به‌دست آورد که برنامه Contacts روی آن اجرا می‎شود. تصویر فاش شده، کیفیت پایینی دارد اما طراحی کلی آن، گوشی را نشان می‌دهد که با شایعات پیشین پیرامون پرچمدار جدید کُره‌ای‌ها هم‌خوانی دارد.

گوشی جدید سامسونگ به پنل صفحه‌نمایش Infinity Display مجهز خواهد شد؛ براساس شایعات، شرکت سازنده موفق شده است با حذف حاشیه‌ی پایین، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه را به 90 درصد برساند. در تصویر به‌‏دست آمده نیز، چنین موردی دیده می‌شد. متأسفانه در حال‌حاضر، اطلاعات چندانی پیرامون مشخصات سخت‎افزاری پرچمدار جدید سامسونگ وجود ندارد و آنچه که در تصویر به‎دست آمده است، تنها طراحی احتمالی گلکسی اس 9 را به نمایش می‎گذارد.

image

براساس شایعات به‌دست آمده، سامسونگ پرچمدار سال آینده خود را در دو نسخه با تراشه اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 عرضه خواهد کرد. چیپ‌ست اگزینوس 9810 از هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و فرآیند ساخت 10 نانومتری دارد؛ اسنپدراگون 845 که به‌تازگی معرفی شده است، با هشت هسته پردازشی و لیتوگرافی 10 نانومتری به بازار عرضه خواهد شد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که از پرچمدار جدید سامسونگ، باید انتظار شش گیگابایت حافظه رم را داشته باشیم؛ در نسل قبلی، شرکت سازنده تنها از چهار گیگابایت رم استفاده کرده بود. با این‌حال، گلکسی نوت 8 با شش گیگابایت رم در اواخر تابستان به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شود. مقدار فضای ذخیره‌سازی در گلکسی اس 9 احتمالاً 64 گیگابایت خواهد بود.

با دنبال کردن رویه‌ای مشابه با نسل قبل، انتظار داریم گلکسی اس 9 در دو مدل عرضه شود؛ سامسونگ تا پیش از رونمایی از گلکسی اس 8، پرچمداران خود را در دو نسخه با صفحه‌نمایش بدون انحنا و لبه‌ منحنی عرضه می‌کرد اما با رونمایی از گلکسی اس 8، نسخه «فلت» از پرچمداران سامسونگ کنار گذاشته شد و سامسونگ ترجیح داد تا پرچمدارانش را با صفحه‌نمایش لبه منحنی در دو مدل با اندازه‌های مختلف ارائه دهد. به همین جهت، سال آینده احتمالاً گلکسی اس 9 در دو مدل عرضه می‌شود که نسخه «پلاس» صفحه‌نمایش بزرگ‎تری نسبت به نسخه استاندارد دارد.

اگر شایعات اخیر صحت داشته باشد، سال آینده خبری از افزایش اندازه صفحه‌نمایش نیست. گلکسی اس 9 مانند نسل قبل به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز خواهد بود و گلکسی اس 9 پلاس با صفحه‎نمایش 6.2 اینچی عرضه می‌شود. در گلکسی اس 9 خبری از سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر نیست و حسگر اثرانگشت مانند گلکسی اس 8 در پنل پشتی قرار خواهد داشت. با این‌حال، سامسونگ چینش عمودی را برای دوربین اصلی دوگانه درنظر گرفته است و حسگر اثرانگشت نیز در پایین دوربین اصلی قرار خواهد گرفت.

در رابطه با زمان معرفی و عرضه، گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد. بعید است سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 در ماه ژانویه، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را معرفی کند؛ احتمالاً با برگزاری یک مراسم خبری اختصاصی، از پرچمداران سامسونگ در ماه فوریه رونمایی خواهد شد. امسال، این سازنده گوشی‏های پرچمدار خود را با تأخیر نسبی در اوایل بهار معرفی کرد.

با توجه به اینکه این تصویر به صورت رسمی منتشر نشده است یا شایعه‎پردازان معتبر آن‌را فاش نکرده‎اند، بنابراین ممکن است صحت نداشته باشد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

محمد رضا مهرنیا

۱۳۹۶/۹/۲۰
با عرض سلام و احترام خدمت تمامی دوستان
دوستان گرامی باز مثل همیشه به جون هم پریدن و دیگر هیچ ... !! من اگر جزو خانواده جی اس ام بودم باور کنید این نظرها رو منتشر نمی‌کردم دوستان عزیز من سعی کنید کامنتی آموزنده و بدرد خورد بنویسید و به هم دیگر احترام بگذارید سعی کنید از نظرات همدیگر استفاده کنید تا تبادل اطلاعات انجام شود اینگونه به جون هم بپرید هیچ اتفاقی نمی افته باور کنید نه سامسونگ نه اپل نه او تی سی منتظر نظرات شما عزیزان نیستن تا محصولات خودشونو طبق این نظرها آراء کنند ....
به نظر من خیلی زیباست انگار یه صفحه نورانی رو دست گرفتی من خودم از قسمت بالا انتقاد دارم ای کاش بتونن اون حاشیه بالا رو مثل پایین بردارند اون موقع واقعا جالب می‌شد من فقط منتظر این طراحی سامسونگ هستم و که حاشیه بالا رو حذف کنه ...
بهترینها رو برای شما دوستان آرزومندم
پاینده و برقرار باشید
خدا نگهدار ..
((جی اس ام نظرات من را هم انتشار دهید . تشکر ))

سعید

۱۳۹۶/۹/۱۸
سیاست سامسونگ معرفی پرچمدار هر شش ماه یکباره مثل خیلی از برند های دیگه:ال جی.هواوی شیائومی هنگ تی سی و ....

سعید

۱۳۹۶/۹/۱۸
میخوای دو تا بال بذارن تا ب
پرواز کنه.همینه دیگه همه ی برند ها همینطورن و تفاوت ها کم شده شما ۱۱۰۰ بخر

سعید

۱۳۹۶/۹/۱۸
اتفاقا آیفون x بدلیل اون بریدگی بسیار مورد انتقاد قرار گرفت.تو اگه از طراحی چیزی میفهمیدی که طرفدار برند ورشکسته هنگ تی سی نبودی.برند کپی کار اسمبل کار

Keyhan

۱۳۹۶/۹/۱۶
فقط واسه بالا بردن نسبت صفحه نمایش به بدنه تقارنو از بین برده . بالا حاشیه داره پایین نه. با این
حال حاشیه بالای صفحه نمایش زیاد نشون میده تازه شده شبیه اولین گوشی بدون حاشیه یعنی xiaomi mi mix البته بر عکسش! با وجود این عکس باید طراحی ایفون 10 رو ستود. محل دوربینا و سنسورا توی ایفون 10 جوری طراحی شدن که حس نامتقارنی رو القا نمیکنه دقیقا برعکس این