خانهاخبار
چیپ‌ست پرچمدار اسنپدراگون 845 کوالکام رسما معرفی شد

چیپ‌ست پرچمدار اسنپدراگون 845 کوالکام رسما معرفی شد

کوالکام به صورت رسمی، تأیید کرد که چیپ‌ست اسنپدراگون 845 را با به عنوان پردازنده پرچمدار خود در سال آینده، عرضه می‌کند. شیائومی و سامسونگ از جمله سازندگانی هستند که محصولات مجهز به اسنپدراگون 845 معرفی خواهند کرد.
۱۳۹۶/۹/۱۴

در رویداد Tech Summit که اوایل امروز آغاز شده است، کوالکام از پردازنده پرچمدار خود با نام اسنپدراگون 845 به صورت رسمی رونمایی کرد. البته ارائه‌ی مشخصات‌فنی دقیق این تراشه به فردا (6 دسامبر) موکول شده است.

image

در اطلاعات اولیه‎ای که توسط کوالکام منتشر شده است، همکاری این شرکت با سامسونگ برای توسعه‏‌ی چیپ‌ست اسنپدراگون 845 جلب‌توجه می‌کند. بنابراین، گمانه‏‌زنی‌های قبلی مبنی بر تولید چیپ‌ست اسنپدراگون 845 توسط TSMC صحت ندارد. رئیس تجارت تولید تراشه سامسونگ ادعا می‌کند که این شرکت، در واقع پردازنده اسنپدراگون 845 را ساخته است.

لی ژوئن، مؤسس و رئیس شیائومی نیز وعده داده است که گوشی پرچمدار بعدی این شرکت با چیپ‎ست پرچمدار اسنپدراگون 845 کوالکام راهی بازار خواهد شد. البته رئیس شیائومی به نام پرچمدار جدید شرکت متبوعش اشاره نکرده است اما شایعات نشان می‌دهد که محصول بعدی شیائومی که عنوان «پرچمدار» را به همراه دارد؛ از سری Mi و با نام Xiaomi Mi 7 عرضه خواهد شد. حتی اگر این مدل در چین معرفی شود اما همچنان راه‎هایی برای خریداری آن در خارج از بازار چین وجود دارد. براساس شایعات، شیائومی Mi 7 قیمت بسیار پایینی خواهد داشت و تنها باید 405 دلار برای خریداری آن هزینه کنید.

دیگر محصول مجهز به اسنپدراگون 845، پرچمداران 2018 سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خواهند بود؛ این دو گوشی با تراشه پرچمدار جدید کوالکام در ایالات متحده عرضه خواهند شد. سایر نسخه‌ها که عرضه جهانی خواهند شد، به تراشه اگزینوس 9810 مجهز می‌شوند.

image

با این‌حال، شیائومی و سامسونگ تنها سازندگانی نیستند که محصولات مجهز به اسنپدراگون 845 معرفی خواهند کرد. دیگر سازندگان مانند ال‎جی، سونی و اچ‌تی‌سی محصولات جدید خود را با این تراشه ارائه می‌دهند؛ براساس شایعات، ال‌جی گوشی LG G7 را مجهز به اسنپدراگون 845 معرفی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

sinakaya

۱۳۹۶/۹/۲۵
داداش درسته این کجا و کایرین کجا ولی شما ببین این honor8که مال نسل قبله خیلی راحت با اس 8 پا به پا اومد و اس 7 رو زد
میشه گفت رتبه اول اسنپدراگون
دوم هواوی
سوم سامسونگ
حالا شاید بعضی وقتا توی عمل بعضی ها عقب جلو بیافتن

samuel1987

۱۳۹۶/۹/۱۵
هر اتفاقی میتونه رخ بده و تا زمان استفاده رسمیشون در تلفن همراه نمیشه نتیجه گیری مطمئنی داشت اما فکر میکنم چیپست پردازنده snapdragon (پلتفرم) شرکت Qualcomm بسیار ارزشمند و جذاب و کارآمد و طبق گذشته و اکنون بسیار سریع بعد از رقیبش exynos 9810 خواهد شد به خصوص به عنوان مثال با توجه به مقایسه و عملکرد نسخه کنونی exynos 8895 و snapdragon 835 در بنچمارک ها و عمل

mshomloo

۱۳۹۶/۹/۱۵
خورنده ی کایرین اومد ...........
منتظر به فنا رفتن کایرین باشید