خانهاخبار
گوشی Honor V10 با صفحه‌نمایش 5.99 اینچی Full View معرفی شد

گوشی Honor V10 با صفحه‌نمایش 5.99 اینچی Full View معرفی شد

گوشی Honor V10 برای عرضه جهانی، در لندن معرفی شده است. این مدل به صفحه‎نمایش 5.99 اینچی FHD + و شش گیگابایت رم مجهز شده است و از تراشه پرچمدار Kirin 970 استفاده می‌کند.
۱۳۹۶/۹/۱۴

شرکت هوآوی، به‌تازگی گوشی پرچمدار جدیدش را از برند Honor برای عرضه جهانی معرفی کرده است. در رویداد خبری این سازنده در شهر لندن، Honor V10 به همراه میان‎رده Honor 7X معرفی شده است؛ هر دو مدل، پیش‌تر در چین رونمایی شده‎اند.

image

Honor V10 به عنوان یک پرچمدار از چیپ‌ست قدرت‏مند Kirin 970 استفاده می‎کند که فرآیند ساخت 10 نانومتری با هشت هسته پردازشی برای آن درنظر گرفته شده است. تراشه جدید ساخت HiSilicon، قدرت پردازشی نزدیک به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام ارائه می‎دهد. فرآیند ساخت 10 نانومتری، باعث شده است تا Honor V10 گرمای کم‎تری تولید کند؛ ابعاد کوچک‌‏تری داشته باشد و مصرف انرژی آن نیز پایین‎تر باشد. آنچه Kirin 970 را جذاب‌تر ساخته، استفاده از یک واحد پردازش عصبی است که NPU نامیده می‌شود؛ به کمک NPU، پردازش محتوای مربوط به هوش مصنوعی در Honor V10 انجام خواهد شد.

 این مدل با صفحه‌نمایش 5.99 اینچی همراه خواهد بود که رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل دارد. نسبت ابعاد نمایشگر مانند آنچه که در سال 2017 رایج شده، 2 به 1 است. برخلاف میت 10 پرو، Honor V10 از پنل نمایشگر IPS LCD بهره می‎گیرد.

image

در زمینه‌ی عکاسی، Honor V10 به دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی وابسته خواهد بود؛ برخلاف میت 10، خبری از لنزهای توسعه‌یافته توسط لایکا نیست اما دوربین اصلی، به هوش مصنوعی برای بهبود عملکردش متکی خواهد بود. دو سنسور مورد استفاده در دوربین عقب گوشی Honor V10، دیافراگم F1.8 دارند. برای بررسی عملکرد پرچمدار جدید ساب‌برند آنر هوآوی باید مدتی منتظر ماند تا به دست منتقدان برسد.

image

Honor V10 حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به نسل گذشته دارد اما نمی‌توان آن‌را کم‌حاشیه‎ترین گوشی بازار نامید. این ادعا برای نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه آن نیز صدق می‏کند. پرچمدار جدید چینی‏‌ها با وجود طراحی بدون حاشیه، از دکمه‌ی Home استفاده می‎کند که سنسور اثرانگشت با آن ادغام شده است؛ حسگر اثرانگشت می‌تواند در طی 0.25 ثانیه، هویت کاربران را احراز نماید.

برای اینکه بتوانید مالتی‌تسکینگ روانی در Honor V10 داشته باشید، این مدل از شش گیگابایت رم استفاده می‎کند و بسته به بازار عرضه آن، به 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعت نیز بخشی از مشخصات گوشی جدید Honor V10 هوآوی را تشکیل می‎دهد که در طی 95 دقیقه، به سرعت شارژ خواهد شد. به گفته‌‏ی شرکت سازنده، باتری 3750 میلی‌آمپر ساعت Honor V10 برای نگه‎داشتن گوشی به مدت 22 روز در حالت استندبای یا استفاده از آن برای 22 ساعت مکالمه مداوم، جواب‌گو خواهد بود. در این مدل پرچمدار، خبری از حذف جک هدفون نیست؛ بنابراین، با خیال راحت می‌توانید هدفون‌های قدیمی خود را به Honor V10 متصل کنید و از موسیقی لذت ببرید.

image

پرچمدار جدید آنر هوآوی در ایالات متحده و بازارهای عمده دیگر مانند انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا از تاریخ 8 ژانویه 2018 عرضه خواهد شد. این مدل با قیمت 499 یورو در اروپا به فروش می ‌رسد و در ایالات متحده نیز، برچسب قیمتی احتمالی 499 دلار را به سینه خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

GENERAL

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
این گوشی با گوشی honor view10 یکی هست لطفا رسیدگی کنید
قیمتش هم میانرده است و دو میلیون نیست مثل A8 2018 هست قیمتش

ho3in

۱۳۹۶/۱۰/۳
قیمتش خوبه ، تقریبا نزدیک ۲ میلیونه

ali

۱۳۹۶/۹/۲۸
سلام ایا گوشی Honor 8 pro داخل بازار ایران پیدا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

علیرضا

۱۳۹۶/۹/۲۷
این گوشی با قیمت حدود دو میلیون سیصد هزار تومان وارد ایران خواهد شد.
شما میتونید بعد از یک ماه این گوشی رو در حدود دوملیون بگیرید.ولی اگه صبر حضرت ایوب رو دارید میتونید تا عید صبر کنید تا قیمتش زیر دومیلیون بشه

ali

۱۳۹۶/۹/۲۴
این گوشی وارد ایران بشه حدودا قیمتش چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟