خانهاخبار
میزو: M15 Plus پرچمدار جدیدمان در سال آینده خواهد بود

میزو: M15 Plus پرچمدار جدیدمان در سال آینده خواهد بود

رئیس میزو با انتشار یک تصویر، تأیید کرده است که M15 Plus به عنوان گوشی پرچمدار این شرکت در سال 2018 عرضه خواهد شد. برای اینکه با قابلیت‌های احتمالی پرچمدار جدید میزو آشنا شوید، ادامه مطلب را در جی‌اس‌ام دنبال کنید.
۱۳۹۶/۹/۱۳

جک وانگ، مؤسس و رئیس شرکت میزو از طریق حساب رسمی خود در توئیتر تأیید کرده است که Meizu M15 Plus در سال آینده معرفی خواهد شد. محصول مورد بحث در بهار 2018 راهی بازار خواهد شد؛ پیش از برگزاری فستیوال بهاره چین یا حتی، پس از آن. به همین جهت، امیدواریم که شرکت میزو اطلاعاتی را در رابطه با گوشی جدید خود در ماه فوریه ارائه دهد.

باید گفت که نام‌گذاری گوشی جدید شرکت میزو، ممکن است در نگاه اول کمی عجیب به‎نظر برسد؛ در پاسخ، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که سال آینده، پانزدهمین سالگرد تأسیس شرکت میزو است. همچنین سال آینده، دهمین سالگرد حضور این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند به حساب می‎آید؛ میزو در ابتدا، تولیدکننده پخش‌کننده موسیقی (MP3 Player) بوده است.

image

به همین جهت، شرکت میزو تصمیم گرفته تا گوشی پرچمدار جدید خود را با نام Meizu M15 Plus عرضه نماید. با توجه به اینکه شرکت سازنده، عرضه نسخه «پلاس» را تأیید کرده است؛ انتظار داریم گوشی Meizu M15 نیز به همراه آن معرفی شود. احتمالاً این مدل، نمایشگر کوچک‌تری نسبت به Meizu M15 Plus خواهد داشت؛ این موضوع در صورتی صادق است که مانند امسال، تفاوت‌های سخت‌افزاری بین Meizu M15 و نسخه «پلاس» آن وجود نداشته باشد.

پیرامون پرچمدار جدید شرکت میزو، اطلاعات چندانی وجود ندارد؛ حتی تا پیش از اعلام رسمی، از این موضوع اطلاع نداشتیم که شرکت سازنده تصمیم دارد تا Meizu M15 Plus را در سال آینده عرضه نماید.

image

پیش‌تر یکی از مقامات میزو تأیید کرده بود که این شرکت در سال آینده، یک گوشی بدون حاشیه عرضه خواهد کرد؛ با توجه به اینکه شرکت میزو در سال آینده در بازار گوشی‌های هوشمند ده ساله خواهد شد، انتظار می‌رود Meizu M15 Plus همان گوشی بدون حاشیه شرکت سازنده باشد که در سال آینده از راه خواهد رسید.

در صورتی‌که میزو ناچار شود تا حاشیه‌های اطراف نمایشگر را کاهش دهد، ممکن است حسگر اثرانگشت به پنل پشتی منتقل شود؛ البته اگر مانند میت 10، سنسور اثرانگشت در حاشیه‌ی پایین صفحه‏‌نمایش جای نگیرد. دکمه‌ی فیزیکی محبوب mBack نیز به احتمال زیاد در پرچمدار سال آینده میزو حذف خواهد شد؛ ممکن است شرکت میزو، به نوعی عملکرد آن‌را در رابط‎کاربری پرچمدار بدون حاشیه خود شبیه‌سازی نماید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)