خانهاخبار
تصاویر زنده و پوستر دعوت‌نامه Nova 2S هوآوی

تصاویر زنده و پوستر دعوت‌نامه Nova 2S هوآوی

کمپانی هوآوی قصد دارد سال 2017 را با معرفی یک گوشی توانمند مجهز به 4 دوربین مختلف به پایان برساند. این گوشی Nova 2S نام دارد و یک میان رده سطح بالای تازه از سری Nova است که از پردازنده پرچم‌دار سال گذشته قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۶/۹/۱۳

کمپانی هوآوی موفق شد چند گوشی هوشمند مختلف را در خلال سال 2017 معرفی کند اما به نظر می‌رسد این سازنده چینی هنوز هم قصد دارد به این روند ادامه دهد و یک ماه باقی‌مانده سال جاری میلادی را با معرفی یک پیشکش تازه به پایان برساند. این غول تکنولوژی روز گذشته دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد معرفی گوشی تازه‌اش را که قرار است در تاریخ 7 دسامبر (16ام آذر) برگزار شود، برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرد.

image

با توجه به این دعوت‌نامه تازه می‌توان متوجه شد که گوشی موردنظر قرار است از سری Nova و به نام Nova 2S معرفی شود. متأسفانه اطلاعات چندانی از دعوت‌نامه هوآوی برداشت نمی‌شود اما همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، خبرهای مختلفی شامل مشخصات فنی و تصاویر لو رفته این گوشی در روزهای اخیر در فضای وب منتشر شد. دو روز پیش شاهد انتشار برخی تصاویر زنده منسوب به Nova 2S بودیم و حالا بازهم تصاویر تازه دیگری از این گوشی به همراه پوستر دعوت‌نامه آن لو رفته است. این تصاویر تازه گوشی مذکور را در نمای روبرو و پشت نشان می‌دهند و طراحی ظاهری زیبایش را هم به خوبی به نمایش می‌گذارند.

image

طراحی بدون حاشیه و پنل نمایش بزرگ Nova 2S را باید مهم‌ترین نکته در طراحی ظاهری آن دانست. نکته جالب توجه دیگر در طراحی این گوشی تعبیه دکمه فیزیکی خانه علی‌رغم طراحی حاشیه پایین با ضخامت بسیار کم آن است. علاوه بر این موارد، گوشی مذکور به دوربین اصلی با لنز دوگانه در پنل پشتی مجهز شده و حسگر سلفی‌اش هم دوگانه است.

در تصاویر شاهد هستیم که بدنه گوشی Nova 2S هوآوی از جنس شیشه باکیفیت و براق طراحی شده است و به همین خاطر ممکن است از ویژگی شارژ بی‌سیم هم بهره ببرد. البته همه این پیش‌بینی‌ها فعلا همچنان در حد شایعه هستند اما آنچه واضح است این است که Nova 2S از طراحی ظاهری شکیل، مدرن و سطح بالا بهره می‌برد.

image

با توجه به شایعه‌های قبلی درباره این گوشی باید بگوییم که انتظار می‌رود Nova 2S صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 و  نسبت نمایش 18:9 بهره ببرد و از پردازنده پرچمدار Kirin 960 هوآوی که سال گذشته معرفی شد، قدرت بگیرد. این پردازنده 64 بیتی 8 هسته پردازشی دارد که قدرت فرکانس آن‌ها حداکثر 2.4 گیگاهرتز گزارش شده و پردازنده گرافیکی‌اش هم Mali-G71 است. بدنه گوشی مذکور از جنس فلز و شیشه طراحی می‌شود و از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره نسخه‌های مختلف احتمالی آن و حافظه داخلی‌شان در دسترس نیست. گوشی Nova 2S به پورت USB Type-C و دو بلندگو در لبه پایین بدنه مجهز می‌شود و دوربین دوگانه اصلی آن از دو لنز 16 و مگا پیکسلی بهره می‌برد. سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی EMUI 8.0 به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شوند و از ویژگی‌های متعددی ازجمله پرداخت موبایلی NFC، Hi-Fi و تشخیص چهره سه بعدی پشتیبانی می‌کند. گوشی مذکور احتمالا در رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای، آبی و قرمز معرفی می‌شود و ابتدا وارد بازار چین خواهد شد.

image

تنها چند روز به معرفی رسمی Nova 2S هوآوی باقی مانده است تا همه مشخصات نهایی آن از سوی سازنده رسما تأیید شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۶/۹/۱۵
داداش از روی نا آگاهی حرف نزن این کجاش شبیه honor v10هه؟

mohammad.sh

۱۳۹۶/۹/۱۳
خیلی خوشگله مونده باتریش در چ سطحی باشه

javad.hj

۱۳۹۶/۹/۱۳
اینکه کپیه honor V10 فقط اون پردازندش 970 بود ولی این 960