خانهاخبار
احتمال تولید Mi 7 شیائومی با شارژ بی‌سیم از ابتدای سال آینده

احتمال تولید Mi 7 شیائومی با شارژ بی‌سیم از ابتدای سال آینده

شیائومی قرار است پرچم‌دار Mi 7 را ماه مارس سال آینده معرفی کند. شایعه‌های تازه حاکی از آن است که این پرچم‌دار از ویژگی شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به قابلیت تشخیص چهره سه بعدی هم مجهز می‌شود.
۱۳۹۶/۹/۱۲

کمپانی اپل پیش از معرفی گوشی‌های آیفون 10، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس موفق شد به کنسرسیوم بی‌سیم WPC بپیوندد و ویژگی شارژ بی‌سیم را به آیفون‌های تازه امسالش اضافه کند. از طرفی کمپانی چینی شیائومی هم در سپتامبر سال جاری میلادی به WPC پیوست و بعد از آن شایعه‌های متعددی مبنی بر احتمال مجهز شدن پرچم‌دار بعدی این سازنده به استاندارد شارژ بی‌سیم Qi منتشر شد. حالا گزارش تازه‌ای در این باره منتشر شده است و ادعا می‌کند پرچم‌دار بعدی این غول تکنولوژی چینی Mi 7 نام دارد و از ویژگی شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. بر اساس این اطلاعات تازه، پیش‌تولید پرچم‌دار مذکور احتمالا پیش از جشنواره اسپرینت چین آغاز خواهد شد.

رسانه‌های مختلف چینی می‌گویند از آنجا که شایعه شده کمپانی شیائومی هم قرار است مانند اپل به WPC بپیوندد، احتمالا برای عرضه Mi 7 با مشکلات کیفی محصول یا تأمین کننده مواجه نخواهد شد. همچنین ممکن است Mi 7 شیائومی هم به همان چیپست Broadcom و فرستنده NXP که در آیفون‌های 2017 برای فعال کردن ویژگی شارژ بی‌سیم به کار رفته‌اند، مجهز شود.

رسانه‌ها همچنین معتقدند که شیائومی ممکن است گوشی Mi 7 را در ماه مارس 2018 رسما معرفی کند. بدین ترتیب احتمال آغاز پیش‌تولید گوشی مذکور پیش از فرارسیدن 16 فوریه که شروع جشنواره اسپرینت است، منطقی به نظر می‌رسد. ظاهرا شیائومی قصد دارد میزان موجودی پرچم‌دار بعدی‌اش را در روندی طولانی به سطح مطلوب برساند.

image

وجود ویژگی شارژ بی‌سیم را باید به نوعی تائید طراحی شاسی از جنس شیشه برداشت کنیم. تعبیه ویژگی شارژ بی‌سیم بدین معنیست که کاربران گوشی Mi 7 شیائومی قادر خواهند بود انرژی باتری دستگاه‌شان را با قرار دادن آن روی پد شارژی بی‌سیم دوباره تأمین کنند. شایعه شده است که این گوشی صفحه نمایش 6 اینچی از نوع AMOLED دارد و پنل نمایش آن هم توسط کمپانی سامسونگ تأمین می‌شود. همچنین گفته می‌شود گوشی مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 که هنوز معرفی نشده است، قدرت می‌گیرد.

شایعه شده است Mi 7 به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود و دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 16 مگا پیکسلی و دیافراگم 1.7 در پنل پشتی آن تعبیه می‌شود. ممکن است این گوشی هم مانند Mi 6 باتری 3350 میلی آمپر ساعتی داشته باشد. پیش بینی می‌شود شیائومی تا آن زمان به تکنولوژی تشخیص چهره 3 بعدی هم دست یابد و آن را در پرچم‌دار تازه‌اش به کار ببرد. Mi 7 شیائومی احتمالا در ماه مارس معرفی می‌شود و از ماه آوریل به قیمت 2699 یوان وارد بازار می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sink

۱۳۹۶/۹/۱۲
تشخیص چهره چیز بیخودی هست و خیلی ها از آیفون ۱۰ گله دارن ‌. حداقل امروز که این سیستم خیلی کند و غیرقابل اعتماده .
نمیدونم چرا بقیه سازنده ها حتما باید از ایده های بچگانه و بی مصرف اپل استفاده کنن .
اگر سوکت هدفون رو حذف نکنن یا از تشخیص چهره استفاده نکنن اتفاقی میوفته؟! :/
مسخرست

mohammad.sh

۱۳۹۶/۹/۱۲
توی دوربین هم بهتر عمل کنه با قیمتی ک ارائه میده بی رقیب میشه