خانهاخبار
اسپیکرهای بی‌سیم One Click و One Style لیبراتون با طراحی منحصر به فرد

اسپیکرهای بی‌سیم One Click و One Style لیبراتون با طراحی منحصر به فرد

لیبراتون از برندهای دانمارکی فعال در زمینه تولید لوازم صوتی است که به تازگی در بین رقبای ابر قدرت خود در بازارهای جهانی شروع به درخشیدن کرده.
۱۳۹۶/۹/۱۲

آرزویی که سه دانمارکی تبدیل به اسپیکرها و تجهیزات صوتی خارق‌العاده کرده اند. تجربه‌ای بی نظیر از کیفیت صدا و امکانات تکرار نشدنی (بسیار بالا) را با اسپیکرهای لیبراتون تجربه خواهید کرد. اگر شما از کاربرانی هستید که عاشق موزیک‌اند و در هر زمان و مکانی از گوش دادن به موسیقی لذت می‌برید لیبراتون می‌تواند شما را از لذت گوش دادن به موزیک با کیفیت بالا بهره‌مند سازد.

حمل آسان، کیفیت صدای HD با پخش صدای 360 درجه و باتری قوی از مواردی هستند که سبب می‌شود شما به اسپیکرهای لیبراتون نه نگویید.

image

در لیبراتونOne Click  کاوری که دور اسپیکر را پوشش می‌دهد قابل جدا شدن و دارای دسته چرمی است که می‌توانید آن را به هر قسمتی از اسپیکر وصل کنید و طبق میل خودتان و در هر جهتی که راحت‌تر هستید اسپیکر را در دست بگیرید و یا از جایی آویزان کنید. اما در لیبراتونToo  وStyle  گیره ثابتی برای اسپیکر تعبیه شده است. برای شارژ کردن از کابل micro usb استفاده کنید.

اگر نیاز به اتصال گوشی یا دستگاه خود به این اسپیکرها را دارید و می‌خواهید موزیکی که در دستگاه خود دارید را پخش کنید می‌توانید از پورت Aux و بلوتوث استفاده کنید. با دکمه لمسی که با آرم لیبراتون خود نمایی می‌کند می‌توانید صدای موزیک را کنترل کنید، آهنگ را قطع یا پخش کنید و به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید و یا رد کنید.

اسپیکرهای ذکر شده قابلیت echo cancelling برای مکالمه‌های تلفنی را برایتان فراهم می‌کند و صدای واضح و گویایی خواهید داشت. همچنین با میکروفونی که دارند شما می‌توانید در زمانی که گوشیتان به اسپیکر وصل است مکالمه تلفنی خود را از طریق اسپیکر انجام دهید.

image

قابلیتی که در کمتر مورد مشابهی دیده می‌شود ضد رطوبت بودن آنهاست که سبب می‌شود به راحتی حتی کنار استخر آن را با خود ببرید. اسپیکر لیبراتون 10-12 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

با اپلیکیشن لیبراتون که بر روی گوشی مورد نظر خود نصب می‌کنید به راحتی و بدون هیچ  دردسری می‌توانید اسپیکر خود را کنترل کنید. کاربر می‌تواند دو اسپیکر را هم زمان از طریق اپلیکیشن لیبراتون به هم متصل نماید.

One Click و One Style شامل 3 ووفر، 1 توییتر و 2 درایور برای ایجاد صدای 360 درجه و وضوح صدای بهتر است. این در حالیست که اسپیکر Too از 2 درایور فول رنج و1 درایور پسیو بهره برده است. یک قابلیتی کهOne Style  را از بقیه مدل‌ها جدا می‌کند اتصال همزمان دو دستگاه به یک اسپیکر است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

kamal70

۱۳۹۶/۹/۱۲
خیلی خوبن