خانهاخبار
هوآوی گوشی Nova 2S را 16 آذر با چهار دوربین معرفی خواهد کرد

هوآوی گوشی Nova 2S را 16 آذر با چهار دوربین معرفی خواهد کرد

براساس دعوت‌نامه منتشر شده توسط هوآوی، این سازنده چینی تصمیم دارد تا گوشی رده‌بالای جدیدی را با نمایشگر بدون لبه در تاریخ 7 دسامبر معرفی کند. گوشی جدید هوآوی با نام Nova 2S، جایگزین نسل قبل یعنی Nova 2 خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۱۱

براساس تصویری که در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است، شرکت هوآوی درنظر دارد تا گوشی Nova 2s را در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر ماه) معرفی کند. گوشی جدید هوآوی، مدتی پیش در تعدادی تصویر واقعی فاش شده بود و حتی بخشی از مشخصات‌فنی آن نیز لو رفته است.

 اگر با دقت در تصویر منتشر شده از تاریخ معرفی گوشی Nova 2S نگاه کنید، متوجه عدد «2» به همراه حرف «S» خواهید شد؛ تیزر رسمی هوآوی، همچنین تأیید می‌کند که گوشی جدید این شرکت به چهار دوربین مجهز خواهد بود.

گوشی Nova 2S جانشین مدل Nova 2 و Nova 2 Plus خواهد شد؛ هر دو مدل در اوایل سال جاری میلادی معرفی شده‎ بودند. به دلیل حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر Nova 2S، این گوشی طراحی مدرن‎تری نسبت به Huawei Nova 2 و Huawei Nova 2 Plus خواهد داشت.

image

جنس بدنه گوشی Nova 2S از شیشه و فلز خواهد بود و این مدل، به دوربین اصلی دوگانه مجهز می‎شود. در نگاه اول، گوشی Huawei Nova 2S طراحی میت 10 هوآوی را برای کاربران تداعی خواهد کرد؛ سنسور اثرانشت در پنل جلوی گوشی و در حاشیه‎ی پایین صفحه‎نمای  قرار گرفته است. حسگر اثرانگشت در واقع با دکمه‎ی Home ادغام خواهد شد؛ این دکمه‌ برای جابه‌جایی در میان برنامه‌های در حال اجرا یا بازگشت به صفحه اصلی کاربرد خواهد داشت. ضمن اینکه می‌توانید دکمه‎‌های نرم‎افزاری را فعال کنید.

گوشه‌های صفحه‌نمایش Huawei Nova 2S دارای انحنای خفیفی خواهد بود و کلیدهای فیزیکی در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار گرفته‎اند. اگر اطلاعات منتشر شده از Nova 2S صحت داشته باشد، انتظار داریم شرکت هوآوی آن‎را با چیپ‎ست هشت هسته‎ای Kirin 960 عرضه نماید. گوشی جدید سازنده‎ی چینی به شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود و از صفحه‎نمایش 6 اینچی استفاده می‌کند که رزولوشن Full HD + برای آن درنظر گرفته شده است؛ در واقع، Nova 2S به نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل مجهز خواهد بود. Nova 2S در مقایسه با Nova 2 Plus و نسخه کوچک‌تر آن، نمایشگر کشیده‌تری دارد و همچنین، رزولوشن صفحه‎نمایش آن ارتقا پیدا کرده است.

image

شرکت هوآوی، گوشی Nova 2S را به دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد؛ با این‌حال، مشخص نیست به همراه سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی، از چه سنسور دیگری استفاده می‎شود. دوربین اصلی گوشی جدید هوآوی، کمی از بدنه بیرون زده است.

 Nova 2S جدیدترین نسخه از سیستم‎عامل اندروید یعنی اندروید اوروی 8.0 را اجر خواهد کرد که با پوسته‎ی EMUI 8.0 شخصی‌سازی شده است. گوشی جدید هوآوی از NFC پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت صوتی HiFi برای آن درنظر گرفته شده است. با توجه به مشخصات احتمالی گوشی Nova 2S، به‌نظر می‌رسد این مدل چندان قیمت پایینی نداشته باشد.

درگاه یواس‎بی تایپ سی از دگر مشخصات احتمالی گوشی جدید هوآوی است. با توجه به اینکه Nova 2S تا چند روز آینده معرفی خواهد شد، به‏نظر می‌رسد نباید مدت زمان زیادی را به منظور اطلاع از مشخصات‌فنی آن منتظر ماند. هوآوی در حال‎حاضر، تنها زمان عرضه‌ی گوشی جدید خود را تأیید کرده است و مشخص نیست اطلاعات فاش شده از مشخصات سخت‌افزاری آن، تا چه اندازه صحت دارد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Nima

۱۳۹۶/۹/۱۲
به نظر گوشی خوبیه ... زودتر بیاد