خانهاخبار
کیس‌های جدید طراحی مدل 2018 گوشی Galaxy A5 سامسونگ را فاش می‎کند

کیس‌های جدید طراحی مدل 2018 گوشی Galaxy A5 سامسونگ را فاش می‎کند

گوشی میان‎رده جدید Galaxy A5 سامسونگ در تعدادی رندر فاش شده است که آن‌را در کیس‎های ساخته شده توسط یک سازنده شخص ثالث به نمایش می‎گذارد. جی‌اس‌ام را برای جزئیات بیشتر دنبال کنید.
۱۳۹۶/۹/۸

سامسونگ، مدل 2018 سری گوشی‌های Galaxy A را به‎زودی معرفی خواهد کرد و این، اولین‌بار نیست که اعضای این سری فاش می‌شود. باید اشاره کرد که نسخه‌ی جدید گوشی Galaxy A5 مدتی پیش در کیس‌های طراحی شده توسط برند Olixar فاش شده بود و رندرهای تازه به‌دست آمده، طراحی مشابهی را برای میان‌رده جدید سامسونگ به نمایش می‎گذارد.

image

مدل 2018 گوشی Galaxy A5 سامسونگ به نمایشگر بدون حاشیه اینفینیتی دیسپلی مجهز خواهد شد که گوشه‎های گرد دارد. با اینکه انتظار می‌رفت میان‏رده جدید کره‌ای‎ها به دوربین سلفی دوگانه مجهز شود، خبری از دو سنسور دوربین در بالای نمایشگر نیست و به‌نظر می‌رسد سامسونگ به استفاده از یک سنسور رضایت داده است.

با توجه به اینکه سامسونگ حاشیه‎های اضافی اطراف نمایشگر را باریک‌تر کرده است، سازنده ناچار شده تا دکمه‌ی فیزیکی Home را از میان‎رده جدیدش حذف کند؛ در نتیجه این تغییر، حسگر اثرانگشت به پشت گوشی و به زیر دوربین اصلی منتقل شده است. به همین جهت برای استفاده از آن، چندان با مشکل مواجه نخواهید شد.

image

در گوشی Galaxy A5 2018 سامسونگ، خبری از دوربین اصلی دوگانه نیست؛ شرکت سازنده مانند نسل قبل، از یک سنسور برای دوربین اصلی استفاده رده است. فلاش LED نیز برای دوربین اصلی درنظر گرفته شده است که به کمک آن، می‌توانید در محیط‌هایی که نور چندان خوبی ندارند؛ عکس بگیرید.

صفحه‌نمایش اینفینیتی دیسپلی که برای اولین‌بار از آن‌ در گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 سامسونگ استفاده شده است، به میان‎رده‎های سامسونگ راه پیدا خواهد کرد که نسبت ابعاد نمایشگر این مدل‌ها را به 18.5 به 9 می‎رساند. براساس شایعات، سامسونگ چیپ‌ست اگزینوس 7885 را مسئول تأمین قدرت پردازشی گوشی جدید Galaxy A5 کرده است که از هشت هسته پردازشی استفاده می‎کند. انتظار داریم چهار گیگابایت رم برای این مدل درنظر گرفته شود و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 256 گیگابایت از دیگر مشخصات میان‏رده سامسونگ کره‎ای‌ها به حساب می‌آید.

image

سامسونگ به احتمال زیاد از مدل 2018 سری Galaxy A در اوایل سال آینده رونمایی خواهد کرد که چهار مدل Galaxy A8، Galaxy A7، Galaxy A5 و Galaxy A3 می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۶/۹/۹
سامسونگ دیگه نمیتونه هر قری سر کاربرا و مشتریا بیاد چون رقیبان سرسختی مثل نوکیا داره اگه دست از پا خطا کنه نابود میشه

mohammad.sh

۱۳۹۶/۹/۸
بهترین سری a سامسونگ 2016 بود که لرزشگیر اپتیکال هم داشت سری a سامسونگ داره نزولی حرکت میکنه ، حتی زحمت نداده دوربین دوتایی بذاره براش ، قیمت هم ک ماشالا فضایی a7 نزدیک دو میلیون

سعید

۱۳۹۶/۹/۸
خسته نباشید خواستم بدونم چرا هیچ خبری از A3 2018 نمیزارید