خانهاخبار
آغاز انتشار اندروید اوریو برای HTC U11

آغاز انتشار اندروید اوریو برای HTC U11

انتشار اندروید اوریو از روز گذشته برای همه گوشی‌های HTC U11 آغاز شد. مدیر محصول اچ تی سی همچنین اعلام کرده است که این به‌روزرسانی نرم‌افزاری به زودی برای HTC 10، U11 Ultra و U11 Life هم عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۷

کمپانی‌های بسیاری در هفته‌های اخیر تلاش کردند اندروید 8 اوریو را برای گوشی‌هایشان منتشر کنند. سونی اولین سازنده‌ای بود که تازه‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید را برای گوشی Xperia XZ Premium منتشر کرد و بعد از آن هم گوشی‌های OnePlus 3 و همچنین OnePlus 3T به اندروید 8 اوریو ارتقا یافتند. چند روز پیش هم شاهد بودیم که نوکیا به‌روزرسانی مخصوص این نرم افزار را برای پرچم‌دارش یعنی نوکیا 8 منتشر کرد. ظاهرا حالا نوبت به اچ تی سی رسیده است و این سازنده تایوانی می‌خواهد U11، اولین پرچم‌دار امسالش را به اندروید 8 اوریو ارتقا دهد.

مو ورسای، قائم مقام مدیریت محصول اچ تی سی، روز شنبه هفته جاری در حساب شخصی توییترش اعلام کرد که به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو از دوشنبه برای گوشی‌های U11 منتشر می‌شود و در ابتدا به همه دستگاه‌های آنلاک شده می‌رسد.

image

کاربران سوال‌های متعددی درباره این توییت از مو ورسای پرسیدند و او هم در پاسخ اعلام کرد که به‌روزرسانی اندروید اوریو به زودی برای کاربران اپراتور اسپرینت هم منتشر می‌شود. او همچنین گفت به زودی گوشی‌های HTC 10، U Ultra و U11 Life هم به اندروید اوریو ارتقا خواهند یافت.

گوشی HTC U11 صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 دارد و از پردازنده توانمند کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد. این پرچم‌دار همچنین در دو نسخه با حافظه رم 6 و 4 گیگابایت عرضه شده که حافظه داخلی‌شان به ترتیب معادل 128 و 64 گیگابایت است.

کمپانی اچ تی سی یکی از معدود سازندگان گوشی‌های همراه است که هنوز با ترند دوربین‌های اصلی دوگانه در سال 2017 همراه نشده است. بدین ترتیب U11 هم به دوربین اصلی با یک لنز 12 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7 مجهز شده و حسگر سلفی‌اش هم 16 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است.

این سازنده معروف تایوانی از تکنولوژی دوربین دوگانه در پرچمدارش استفاده نکرده اما در حذف جک هدفون 3.5 میلی متری آن شک نکرده است. U11 به پورت USB Type-C مجهز شده است و از بلوتوث نسخه 4.2 به‌صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود بلوتوث این گوشی پس از نصب اندروید اوریو به نسخه 5.0 ارتقا یابد. گوشی مذکور همچنین به باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Armin

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
سلام دوستان من میزنم آپدیت هنوزم چیزی برام نمیاره که بشه نسخه 8 ... اگر کسی اطلاعاتی داره کمک کنه.. ممنون

سعید

۱۳۹۶/۹/۷
بنجول ترین و بی کیفیت ترین پرچمدار های امسال همین هنگی u11 و u11 plus بودن صد رحمت به گوشی های فیک چینی

hossein

۱۳۹۶/۹/۷
u 11 پلاس کی معرفی میشه؟ متاسفانه htc تو زمینه بازاریابی و تبلیغات خیلی ضعیف عمل میکنه .