خانهاخبار
زمان معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ مشخص شد

زمان معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ مشخص شد

براساس یک شایعه جدید، سامسونگ تصمیم دارد تا بخشی از اطلاعات مربوط به گوشی پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را در جریان کنفرانس خبری خود در اواخر دی ماه ارائه دهد. Galaxy S9 پیش از عرضه به بازار، در ماه فوریه به صورت کامل معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۳

در صورتی‎که برای رونمایی از گوشی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس آرام و قرار ندارید، احتمالاً با شنیدن این خبر هیجان‌زده خواهید شد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت Venture Beat، سامسونگ برنامه‌ریزی کرده است تا گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کم‌تر از دو ماه آینده به نمایش بگذارد. به طور دقیق‎تر، گفته می‎شود پرچمداران جدید سامسونگ برای اولین‏بار به صورت عمومی در نمایشگاه CES 2018 (20 تا 23 دی ماه) در لاس وگاس معرفی خواهند شد؛ کمی زودتر از آنچه که در ابتدا انتظار می‌رفت.

البته سامسونگ تصمیم ندارد تا تمامی اطلاعات مربوط به گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در نمایشگاه CES 2018 ارائه دهد. با اینکه بخشی از اطلاعات مربوط به این دو گوشی در ماه ژانویه منتشر خواهد شد، سامسونگ همچنان با برگزاری یک مراسم خبری در نمایشگاه MWC 2018 در اواخر فوریه (8 اسفند تا 11 اسفند) از گوشی‎های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 را برای عرضه به بازار، رونمایی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست چه اطلاعاتی در رابطه با این دو مدل در ماه ژانویه ارائه می‌شود.

image

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس که به ترتیب با اسم‌رمز Star 1 و Star 2 و همچنین شماره مدل SM-G960 و SM-G965 آماده خواهند شد، نمایشگر 5.8 اینچی و 6.2 اینچی دارند. اندازه صفحه‌نمایش پرچمداران جدید سامسونگ نسبت به نسل قبلی یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بدون تغییر باقی خواهد ماند.

با اینکه تفاوت گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تنها در اندازه صفحه‌نمایش آن‌ها خلاصه می‎شود، پرچمداران جدید سامسونگ ممکن است تفاوت‌های چشمگیری نسبت به یک‎دیگر داشته باشند. براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی اس 9 پلاس با دوربین دوگانه و شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ مانند فبلت گلکسی نوت 8 که اواخر تابستان معرفی شده بود. گلکسی اس 9 نیز به دوربین تکی مجهز شده است و از چهار گیگابایت رم استفاده می‎کند.

image

در پنل پشتی هر دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، سامسونگ تغییراتی را اعمال خواهد کرد؛ این سازنده درنظر دارد تا سنسور اثرانگشت را به پایین دوربین اصلی انتقال دهد. در گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8، حسگر اثرانگشت در کنار دوربین اصلی قرار داشت که با توجه به طراحی کشیده پرچمداران 2017 سامسونگ، دسترسی به آن چندان ساده نیست. دیگر ویژگی‌هایی که میان گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس مشترک خواهد بود، 64 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی، جک 3.5 میلی‎متری صدا و بلندگوهای استریو AKG است.

چیپ‌ست اگزینوس 9810 که توسط شرکت سامسونگ از آن رونمایی شده است، به پرچمداران جدید این شرکت قدرت خواهد داد؛ در ایالات متحده نیز سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با فرآیند ساخت 10 نانومتری استفاده خواهد کرد. مدتی پیش، یک رندر از گوشی گلکسی اس 9 به‌دست آمد که نشان می‌دهد حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف شده است و نحوه چینش دوربین اصلی و حسگر اثرانگشت را به نمایش می‌گذارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۹/۴
مگه‌معرفی شده که میگی همونه?????
ما ایرانی ها خیلی جوک هستیم هنوز معرفی نشده در موردش نظر میدیم خخخخ

میلاد

۱۳۹۶/۹/۴
تو یکی نظر ندی سنگینتره.نکنه محصولات اچ تی سی زمین تا آسمون با هم فرق دارن مثلا u11 plus چه فرقی داره با نسخه عادی؟

سعید

۱۳۹۶/۹/۴
حتما هنگ تی سی خوبه خخخخخخخخخخ آدم محصولاتشون رو میبینه یاد گوشی های فیک و بی کیفیت میوفته خیلی داغونن

سعید

۱۳۹۶/۹/۴
s8 که زیباترین گوشی امساله.اس9 کجاش بدون تغییره مگه تو دیدی؟ مگه معرفی شده؟ جهت اطلاع دو دوربینه شده با سنسور جدید. پردازنده اسنپدراگون 845-تشخیص چهره سه بعدی.... میخوای واسش دو تا بال هم بذارن که پرواز کنه؟
نوت 8 هم که نسبت به اس8 پلاس .صفحه با کیفیت تری داره رمش بیشتر شده و معمولا سری نوت یه مقدرا قوی تر از سری اس هست
حالا تو بگو هنگی u11 plus نسبت به هنگی u11 چه تفاوتی داره غیر اینکه دکمه اثر انگشت رو بردن پشت؟؟؟؟؟

ابراهیم

۱۳۹۶/۹/۴
واقعا اس8 زیباترین و بهترین طراحی گوشی رو در سال 2017 داشت.سامسونگ با فاصله بهترینه.فن های هنگ تی سی برن تو پیج محصولات بنجول خودشون