خانهاخبار
لنوو تبلت Moto Tab را با نمایشگر 10.1 اینچی و بلندگوی دوگانه عرضه کرد

لنوو تبلت Moto Tab را با نمایشگر 10.1 اینچی و بلندگوی دوگانه عرضه کرد

شرکت لنوو از تبلت جدیدی با نام Moto Tab رونمایی کرده است که تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام، قدرت پردازشی آن‌را تأمین می‌کند. این تبلت به نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل مجهز شده است.
۱۳۹۶/۹/۲

تبلت‌ها دیگر محبوبیت چندانی ندارند اما همچنان تعدادی از سازندگان، محصولات جدیدی را برای علاقه‌مندان معرفی می‎کنند. شرکت لنوو که جزو پنج سازنده‌ی پرفروش بازار تبلت به حساب می‎آید، به‌تازگی تبلت جدیدی را عرضه کرده است که Moto Tab نامیده می‎شود. Moto Tab در واقع سومین تبلت جدید این شرکت محسوب می‏شود که در طی هفته‌‏ی گذشته عرضه شده است؛ لنوو پیش از این، دو مدل Tab 7 و Tab 7 Essential را ارائه داده بود که کم‌تر از 100 دلار قیمت دارند.

image

تبلت جدید لنوو Moto Tab بازار محصولات میان‎رده را هدف قرار داده است؛ البته این تبلت، چندان گران‌قیمت نخواهد بود تا علاقه‌مندان بتوانند Moto Tab را خریداری کنند. تبلت جدید شرکت لنوو به نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل مجهز شده است که به عنوان یک مدل میان‌رده، رزولوشن صفحه‌نمایش قابل قبول خواهد بود. بسیاری از تبلت‌های اندرویدی در بازه قیمتی مشابه با Moto Tab، به نمایشگری با رزولوشن WUXGA مجهز شده‎اند.

جدیدترین تبلت لنوو از سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 استفاده می‌کند؛ این در حالی است که نسخه‌ی نهایی به‌روزرسانی اوریو در اواخر تابستان منتشر شده بود. به همین جهت، انتظار داریم تا شرکت لنوو در آینده‌ای نه‌چندان دور، Moto Tab را به آخرین نسخه از سیستم‏عامل اندروید مجهز کند؛ البته اگر سابقه‌ی شرکت لنوو را مدنظر قرار دهیم، احتمالاً انتشار آپدیت اندروید اوریو برای تبلت جدید این شرکت به یک رویای دست‌نیافتنی تبدیل می‌‏شود.

image

Moto Tab از 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و از آنجایی‎که احتمالاً به فضای ذخیره‎سازی بیشتری نیاز خواهید داشت، امکان ارتقای حافظه ذخیره‎سازی با کارت میکرو SD فراهم شده است. با وجود اینکه Moto Tab یک تبلت میان‌رده است اما تنها از دو گیگابایت رم استفاده می‏کند که کمی ناامیدکننده خواهد بود؛ این مقدار حافظه رم می‎تواند برای اجرای چندین برنامه سبک یا تعداد محدودی برنامه سنگین کافی باشد.

تبلت جدید چینی‏ها با چیپ‌ست اسنپدراگون 625 کوالکام همراه خواهد بود که هشت هسته پردازشی Cortex A53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز برای آن درنظر گرفته شده است؛ به همراه این پردازنده، اسنپدراگون 625 از GPU نسبتاً قدرت‌مند Adreno 560 بهره می‎گیرد. Moto Tab به یک باتری 7000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که برای یک روز استفاده از تبلت میان‌رده لنوو کافی خواهد بود.

image

داشتن نمایشگر 10.1 اینچی برای تجربه‌ی بازی‌های اندرویدی و تماشای فیلم زمانی لذت‌بخش خواهد بود که تبلت شما از بلندگوهای استریو دوگانه استفاده کند؛ خوش‌بختانه، Moto Tab به بلندگوی دوگانه مجهز شده است که در لبه‎ی بالای نمایشگر قرار دارد و بلندگوی اصلی برای ارائه‎ی تجربه صوتی غنی از فناوری Dolby Atmos استفاده خواهد کرد. اگر مایل هستید تا از تبلت جدید Moto Tab به صورت چندین نفره استفاده کنید، شرکت لنوو این امکان را برای شما فراهم آورده است؛ تنها باید حساب کاربری جداگانه‌ای را برای اعضای خانواده خود ایجاد نمایید و سطح دسترسی هر یک را تعریف کنید. آنچه در این میان جلب‌توجه می‌کند، امکان دسترسی به هر حساب کاربری با اثرانگشت است. سنسور اثرانگشت Moto Tab با دکمه‌ی فیزیکی Home ادغام شده است.

لنوو تبلت جدیدش را به درگاه USB-C مجهز کرده است که می‎تواند برای تبادل اطلاعات یا شارژ دستگاه به کار گرفته شود. Moto Tab با قیمت 300 دلار عرضه خواهد شد؛ البته هنوز مشخص نیست چه زمانی از انحصار بازار ایالات متحده خارج می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)