خانهاخبار
چگونه قبل از خرید قیمت فروشگاه‌های معتبر را یک جا ببینیم و مقایسه کنیم؟

چگونه قبل از خرید قیمت فروشگاه‌های معتبر را یک جا ببینیم و مقایسه کنیم؟

خرید آنلاین با وجود تمام راحتی و مزیت‌هایش هنوز دردسرهای خودر را دارد. یکی از مشکلات آن اطلاع از قیمت سایر فروشگاه‌ها به هنگام خرید است.
۱۳۹۶/۸/۲۹
image

پس از انتخاب محصولی که می‌خواهیم خریداری کنیم، هنوز یک کار سخت در پیش رو داریم و آن اطلاع از قیمت بازار و قیمت و شرایط فروشندگان معتبر است. انجام این کار دست کم چند ساعت وقت و انرژی می‌برد و نیاز به یک ابزار که مرجع قیمت همه ی بازار باشد، احساس شده است. در ادامه به معرفی موتور جست‌وجوی قدرتمند ترب می‌پردازیم که چگونه این مشکل را رفع کرده است.

موتور‌ جست‌وجوی ترب همانطور که از نام آن پیداست، مثل گوگل کار‌ می‌کند. با این تفاوت که ترب، موتور جست‌وجوی قیمت هست. برای جست‌وجو در ترب کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن ترب بشوید و اسم محصولی را که می‌خواهید جست‌وجو کنید. موتور جست‌وجوگرترب قیمت فروشگاه‌های آنلاین معتبر را جست‌وجو می‌کند و فروشگاه‌ها را به ترتیب قیمت مرتب می‌کند. برای خرید کافی است بر روی نام فروشگاه کلیک کنید و پس از آن به سایت فروشگاه منتقل شوید و خرید خود را انجام دهید. با ترب می‌توانید لیست قیمت بیش از 1 میلیون محصول از بین بیش از 100 فروشگه آنلاین معتبر به همراه نمودارهای تغییرات زمانی قیمت را با به روز رسانی لحظه‌ای ببینید. یک ویژگی جالب دیگر ترب مقایسه قیمت محصولات با قیمت دست دوم مشابه از سایت‌ ثبت آگهی شیپور است. بدین ترتیب کاربران ترب هم قیمت محصول نو در فروشگاه‌ها و هم قیمت دست دوم را یکجا می‌بینند.

برای مثال اگر قصد خرید گوشی‌  iphone Xکه جدیدا وارد بازار ایران شده است را دارید می‌توانید لیست فروشگاه‌های آیفون x  را با جست‌وجوی نام محصول در سایت ترب  مشاهده کنید که در عکس زیر نتایج جست‌وجوی قیمت برای آیفون ایکس را می‌بینید.

image

طرفداران گوشی‌سامسونگ گلکسی نوت 8  که منتظر پایین آمدن قیمت مدل جدید گوشی سامسونگ، بودند، می‌توانند لیست فروشگاه‌های Samsung galaxy note 8 را زیر نظر داشته باشند.

ترب علاوه بر امکان جست‌وجوی قیمت محصول ، این گزینه را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که بر اساس دستبه‌بندی محصولات( مثلا دسته‌ی لپ تاب asus ) یا برند محصول با فیلترهای مختلف مثل محبوب‌ترین، جدیدترین و کمترین و بیشترین قیمت جست‌وجو کند. برای مثال نتایج جست‌وجو بر اساس فیلتر محبوب‌ترین تبلت را می‌‌بینید.

ترب در جدیدترین به روزرسانی خود، بخش خودرو را نیز اضافه کرده است و می‌توانید لیست قیمت انواع خودرو را نیز در نمایشگاه‌های ماشین در شهرهای مختلف به همراه آدرس و شماره تماس نمایشگاه مشاهده کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن اندرویید

لینک دانلود اپلیکیشن iOS

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ردیاب خودرو ایده ال

۱۳۹۷/۵/۱۴
سایت خوبی دارید

تامای

۱۳۹۶/۸/۳۰
واقعا عالیه!! سرچ انجین با این دقت خیلی کار خوفیه ! باید زودتر معرفی میکردین اینو