خانهاخبار
معرفی سوپراسپرت SCG 004S با موتور 650 اسب بخاری

معرفی سوپراسپرت SCG 004S با موتور 650 اسب بخاری

کمپانی SCG جدیدترین محصول خود را معرفی کرد که کابین منحصر‌به‌فرد آن به همراه 3 صندلی برای سرنشینان، یادآور خاطرات خوب مکلارن F1 است.
۱۳۹۶/۸/۲۸

کمپانی SCG یا همان Scuderia Cameron Glickenhaus از جدیدترین دستاورد خود به نام SCG 004S رونمایی کرد که محصولی کاملا جدید محسوب می‌شود و چینش جالبی برای صندلی‌ها دارد. درست همانند مکلارن F1، صندلی راننده در مرکز قرار گرفته و دو صندلی در کنار آن برای سرنشینان وجود دارد.

image

 

image

 

مهندسین کمپانی برای پایین نگه داشتم وزن خودرو، از فیبر کربن برای ساخت شاسی و بدنه بهره گرفته‌اند و نتیجه این تلاش این بوده که وزن خودرو در رقم بسیار پایین 1179 کیلوگرم باقی بماند. در قلب SCG 004S یک موتور 5.0 لیتری 8 سیلندر توربو جای گرفته که قادر است 650 اسب بخار قدرت و 720 نیوتن متر گشتاور تولید کند. ردلاین این موتور بر روی 8200 دور بر دقیقه دیده می‌شود که رقم نسبتا بالایی است. همچنین SCG برای این سوپراسپرت یک جعبه دنده دستی 6 سرعته را در نظر گرفته که مشتریان در صورت علاقه می‌توانند جعبه دنده اتوماتیک با شیفترهای پشت فرمان را سفارش دهند.

image

 

image

 

اطلاعات مربوط به عملکرد این خودرو منتشر نشده اما باتوجه به وزن پایین و قدرت بالای آن، می‌توان انتظار شتاب و حداکثر سرعت بسیار مطلوبی را داشت و این همان هدفی است که یک سوپر اسپرت برای آن ساخته می‌شود.

image

 

image

 

کمپانی SCG قیمت 400 هزار دلاری را برای محصول خود در نظر گرفته و در صورت سفارش آپشن‌های دیگر از جمله رنگ بدنه، این قیمت بالاتر هم خواهد رفت. 25 نسخه تولیدی از SCG 004S در طی 18 ماه آینده تحویل مدیران کمپانی خواهد شد. همچنین کمپانی قول حضور در مسابقات 24 ساعته نوربرگ رینگ به همراهی این خودرو را داده است.

image

 

image

 

البته اگر قصد خرید این سوپر اسپرت را دارید، می‌توانید با پرداخت 40 هزار دلار آن را پیش خرید کنید. همچنین SCG قصد دارد با توسعه برنامه‌های خود تا سال 2020 یا 2021 حدود 250 عدد از این خودرو را تحویل مشتریان دهد. نسخه‌ای که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نسخه خیابانی از SCG 004S است اما این کمپانی قصد دارد نمونه مخصوص پیست آن را هم برای مسابقات GT3 و GTE/GTLM تدارک ببیند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Milad

۱۳۹۶/۸/۲۹
این شرکت واسه کدوم کشوره ؟
لطفا قبل از اینکه در مورد خودرو صحبت کنید یه مختصر اطلاعاتی هم در مورد شرکت و محلش و قدمتش توضیح بدید

احمد

۱۳۹۶/۸/۲۹
واقعا چیکا میکنن از ی موتور 5هزار 8 سیلندر 650تا قدرت گرفتن !!!
هوندا تو ماشین سیویک جدید. با موتور 2000. 400 اسب قدرتشه .! موتور 3 یلیندر 1.8 bmw . قدرتش ب 185 میرسه