خانهاخبار
انتشار اندروید 8 اوریو برای HTC U11 آغاز شد

انتشار اندروید 8 اوریو برای HTC U11 آغاز شد

برخی از کاربران تایوانی اچ‌تی‌سی یو 11 موفق به دریافت آپدیت اندروید 8 شده‌اند بنابراین به زودی سایر کاربران نیز به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد.
۱۳۹۶/۸/۲۴
image

اچ‌تی‌سی یکی از اولین شرکت‌هایی است که به‌روزرسانی اندروید 8 را برای محصولات خود منتشر کرده است. از تایوان خبر رسیده است شماری از کاربران U11 در این کشور آپدیت اندروید اوریو را به صورت OTA دریافت کرده‌اند.

حجم این آپدیت 1.33 گیگابایت است و شامل رفع باگ‌های امنیتی و نرم‌افزاری به همراه ویژگی‌های جدید موجود در نسخه 8 اندروید است. کاربران با دریافت این آپدیت امکان تماشای ویدئو به صورت تصویر در تصویر را خواهند داشت. اضافه شدن اموجی‌های جدید و تغییر بخش تنظیمات از دیگر ویژگی‌های اندروید 8 است .

هنوز مشخص نیست نسخه جهانی HTC U11 چه زمانی اندروید 8 را دریافت کند اما طبق تجربه این اتفاق کمتر از 1 ماه دیگر رخ خواهد داد و در ادامه آن نسخه‌ جدید اندروید به دست کاربران HTC 10 و HTC U11 Plus خواهد رسید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

U ultra

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
آقا سلام ، من دریافت کردم اندروید هشتو ، htc u ultra دارم و الان هشته ولی هنوز فک کنم رو نسخه بتا هستش دانلود نکمیم ، تورو خدا یکی کمکم کنه ، اصن یه جوریه ، سریع ، خشک ، اصن قابل توصیف ، انشگار که داری از نسخه html گوگل استفاده میکینی ، کمممممک

Armin

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
سلام دوستان من میزنم آپدیت هنوزم چیزی برام نمیاره که بشه نسخه 8 ... اگر کسی اطلاعاتی داره کمک کنه.. ممنون

امید

۱۳۹۶/۱۰/۲
از داخل تنظیمات گوشی about>software update
گوشی تون حتما شارژ کامل باشه تا حین دریافت اپدیتخاموش نشه

امین

۱۳۹۶/۹/۵
نحوه به روز رسانیش چجوریه؟

ابراهیم

۱۳۹۶/۸/۲۹
اون طوری که من میدونم اول سونی آندروید ۸ منتشر کرد البته بعد گوشی های پیکسل گوگل