خانهاخبار
مشکل جدید در آیفون 10؛ این‌بار صدای خش‌خش و نویز از اسپیکر جلویی

مشکل جدید در آیفون 10؛ این‌بار صدای خش‌خش و نویز از اسپیکر جلویی

بعد از مشکلاتی که در مورد خطوط سبز رنگ در نمایشگر آیفون 10 منتشر شد حالا نوبت به ایراد جدیدی در اسپیکر جلویی این گوشی گران‌قیمت رسیده است.
۱۳۹۶/۸/۲۲

بیش از یک هفته از ورود آیفون ۱۰ به بازار می‌گذرد و فعلا هر روز با مشکل جدیدی در این گوشی مواجه می‌شویم. در تازه‌ترین خبر، برخی از کاربران آیفون ۱۰ از وجود خش خش و نویز در صدای اسپیکر جلویی گوشی گلایه می‌کنند.

image

اسپیکر جلویی برای اولین بار در آیفون ۷ و ۷ پلاس روی آیفون‌ها قرار گرفت و در نسل بعد یعنی آیفون ۸، ۸ پلاس و ۱۰ نیز تکرار شد با این تفاوت که اپل اعلام کرد کیفیت و میزان خروجی صدای اسپیکر جلویی را بهبود بخشیده است.

در حال حاضر برخی از کاربران در توییت‌هایی که این مشکل را اعلام کرده‌اند و در انجمن‌های سایت MacRumors نیز موارد مشابهی گزارش شده است.

image

اگر خاطرتان باشد وجود نویز در اسپیکر جلویی آیفون ۸ و ۸ پلاس نیز گزارش شده بود اما اپل آن را در آپدیت آی‌اواس 11.0.2 حل کرد. حالا در شرایطی که آیفون ۱۰ به‌طور پیش‌فرض با آی‌اواس 11.0.3 به دست خریداران می‌رسد مشخص نیست که وجود خش خش و نویز در اسپیکر جلویی این گوشی به مشکل نرم‌افزاری مربوط می‌شود یا پای یک ایراد سخت‌افزاری درمیان است.

صدای خش خش و نویز در هر شرایطی مانند مکالمه یا پخش موزیک و ویدیو از اسپیکر جلویی آیفون ۱۰ شنیده می‌شود و اپل موارد معیوب را به‌صورت رایگان در اپل استورها تعویض می‌کند.

در صورتی‌که شما هم روی آیفون ۱۰ با چنین مشکلی مواجه‌ شده‌اید ما و دیگر مخاطبان جی‌اس‌ام را در بخش نظرات مطلع کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

abdo

۱۳۹۹/۹/۱۹
در کمال ناباوری آیفون 12 خریدم 36 میلیون تومان/ بعد از 1 روز خش خش صدای اسپیکرش شروع شد با ری استارت درست میشه دوباره یکم دیگه شروع میشه. خاک بر سرت کنم اپل خااااااااک

Amir Javdaneh

۱۳۹۸/۹/۲۴
منم x دارم مشکل ویز ویز کردن تو صدای بالا رو دارم اگرم گوشی رو بدم باز کنن میگن دیگه ضد اب نیست و تابلو میشه که گوشی قبلا باز شده چون تعمیر کار نیستن که لطفا کسی تجربه داره بگه چیکار کنم؟ایا اپل گوشی رو‌عوض میکنه برام؟

Milad

۱۳۹۷/۱۱/۲۹
سلام از من هفت پلاسه این مشکلم دارههه همش گز گز میکنه یه راه حلی چیزی بگید لطفااا

نیما

۱۳۹۷/۹/۶
من آیفون ایکس ۲۵۶ دارم. حدود یک سال قبل خریدم. بعد از یه مدت صدای وز‌ وز شروع شد. مننظر آپ دیت بودم که با آپ دیت ۱۲ هم مشکل حل نشد. الان اصلا نمیشه حرف طرف مقابل رو شنید. فعلا از هندزفری استفاده میکنم. کارانتی هم پاسخ نمیده.

Rezaebz

۱۳۹۷/۸/۴
بنده ٨ plus داشتم و همچنين مشكلي نداشت ولي الان x خريدم و گارانتي تو ايران كه تعويض نميكنن موندم الان كه ios12 امد و مشكل رفع نشد ببرم تعميرات يا نبرم??