خانهاخبار
سامسونگ عرضه Galaxy A5 2018 را تایید کرد

سامسونگ عرضه Galaxy A5 2018 را تایید کرد

پس از شایعات فراوان در مورد عرضه گلکسی ای 5 2018 حالا سامسونگ تلویحا در سایت خود عرضه این گوشی را تایید کرده است.
۱۳۹۶/۸/۲۲

در هفته‌های اخیر شایعات متفاوتی در مورد عرضه نسل جدید گوشی‌های سری A سامسونگ شنیدیم. در این میان بارها اطلاعاتی از دو گوشی Galaxy A5 (2018) و Galaxy A7 (2018) فاش گردید که احتمال استفاده از نمایشگر بدون لبه در این خانواده را نشان می‌داد.

درحالی که تقریبا مطمئن هستیم سامسونگ با آغاز سال جدید میلادی از این گوشی‌های جدید رونمایی می‌کند، این شرکت در سایت خود عرضه Galaxy A5 (2018) را تایید کرد.

image

در صفحه پشتیانی سایت سامسونگ به دستگاهی با شماره مدل SM-A530 اشاره شده است، که با شماره مدل Galaxy A5 سال‌های قبل همخوانی دارد، در نتیجه می‌توان آن را به Galaxy A5 (2018) نسبت داد.

متاسفانه در این صفحه جزئیات بیشتری از این گوشی درج نشده است اما طبق اطلاعات قبل می‌دانیم این دستگاه از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل استفاده می‌کند و نسبت 18.5 به 9 دارد. همچنین انتظار داریم در این دستگاه از پردازنده اگزینوس 7885 با 4 گیگابایت رم استفاده شود و در برابر نفوذ آب و گردوخاک مقاوم باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۸/۳
معلومه از گوشی هیچ چیز نمیدونی اقا

Yeganeh

۱۳۹۷/۸/۱
چشم :/

محمد مهدی

۱۳۹۷/۱/۳۰
دوستانی که از رویه حس حرف میزنن هواوی هیچ چیزی کم تر از سامسونگ نداره و نسبت به قیمتش ارزش خریدش بالاتر از سامسونگه و برید یه نگاه به سریه xz سونی بندازید و نظرات رو بخونید میفهمید که بازم سونی بهتر از سامسونگه.
تا با گوشی های سونی و هواوی کار نکنید نمیفهمید که خیلی بهتر از سامسونگه.

hosein

۱۳۹۶/۱۲/۲۴
من خودم يه 2017 دارم همه چيزش عاليه حال مي كنم باحاش فول فوله به قيمتشم مي ارزه

پویا

۱۳۹۶/۱۱/۱۹
هه اینو باشه تو برو هواوی چینی بخر که ارزون تره???