خانهاخبار
احتمال تعبیه حسگر اثر انگشت گلکسی اس 9 در پنل پشتی

احتمال تعبیه حسگر اثر انگشت گلکسی اس 9 در پنل پشتی

چیزی به آغاز سال 2018 نمانده است و شایعه‌های متعددی درباره گلکسی اس 9 منتشر می‌شوند. تازه‌ترین گزارش درباره این پرچم‌دار مدعی شده است که حسگر اثرانگشت آن برخلاف انتظارها زیر صفحه نمایش تعبیه نمی‌شود.
۱۳۹۶/۸/۲۰

کمپانی سامسونگ معمولا اولین پرچم‌دارش را ابتدای هر سال میلادی و از سری اس معرفی می‌کند. بدین ترتیب در خلال ماه‌های آینده باید منتظر رونمایی از گلکسی اس 9 باشیم. شایعه‌های متعددی درباره طراحی و مشخصات فنی این گوشی منتشر شده است و تازه‌ترین گزارش درباره آن ادعا می‌کند این پرچم‌دار تازه احتمالا به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز نمی‌شود. این تکنولوژی یکی از تازه‌ترین نوآوری‌ها در زمینه دستگاه‌های همراه به شمار می‌رود و اغلب سازندگان قصد دارند آن را در سال آینده به کار گیرند اما ظاهرا مشکلاتی در دستیابی‌اش وجود دارد که هنوز هیچ کمپانی نتوانسته آن‌ها را رفع کند.

image

پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ این تکنولوژی را با گلکسی اس 9 در سال 2018 به دنیا معرفی می‌کند اما حالا خبرگزاری‌های کره جنوبی گزارش کرده‌اند که برنامه استفاده از حسگر اثرانگشت در این پرچم‌دار منتفی شده است و سامسونگ قصد دارد آن را به‌صورت فیزیکی در موقعیت دیگری تعبیه کند. این خبر مخصوصا برای مصرف کنندگانی ناامیدکننده است که فکر می‌کردند سال آینده شاهد این نوآوری در گوشی‌های سامسونگ خواهند بود.

کمپانی سامسونگ در سال 2017 سه پرچم‌دار گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 در حالی معرفی کرد که حسگر اثرانگشت آن‌ها در کنار دوربین اصلی و در پنل پشتی قرار گرفته بود. ازآنجاکه این غول تکنولوژی حالا به طراحی پنل جلو با صفحه نمایش اینفینیتی تمایل دارد، ممکن است حسگر اثرانگشت گلکسی اس 9 و سایر نسخه‌هایش هم مانند پرچم‌داران امسال در کنار دوربین اصلی تعبیه شود چراکه موقعیت مناسبی برای دکمه فیزیکی خانه در این طراحی صفحه وجود ندارد و احتمالا دیگر شاهد گوشی‌هایی مشابه اس 7 و اس 7 اج نخواهیم بود.

البته این اولین گزارشی نیست که احتمال تعبیه حسگر اثرانگشت را زیر صفحه نمایش گلکسی اس 9 رد می‌کند. ماه گذشته هم شاهد انتشار خبری بودیم که ادعا می‌کرد سامسونگ احتمالا قادر نخواهد بود از این تکنولوژی نوین و البته دشوار برای پرچم‌دار بعدی بهره ببرد. این گزارش تازه هم ظاهرا برای تأکید بر شایعه‌های قبلی منتشر شده است. با همه این تفاسیر هنوز هم ممکن است سامسونگ در حال تحقیق و توسعه امکان بهره گرفتن از تکنولوژی مذکور باشد و آن را با یک گوشی دیگر در خلال سال آینده رسما معرفی کند. درحالی‌که گزارش‌های متعددی مبنی بر احتمال تعبیه حسگر اثرانگشت در پنل پشتی گلکسی اس 9 منتشر شده است، شاهد انتشار شایعه تازه دیگری مبنی بر استفاده از یک حسگر نوین در دوربین این پرچم‌دار بودیم. این حسگر تازه احتمالا استایل دوربین پرچم‌دار بعدی سامسونگ را متحول خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۸/۲۲
اپل اگه عرضه داشت واسه صفحه نمایش به خواهش تمنا نمی افتاد که سامی واسش بزنه

Yas

۱۳۹۶/۸/۲۰
اگه سامسونگ نتونه حسگر اثر انگشت رو زیر صفحه نمایش اس ۹ قرار بده به نظر من مهمترین برگ برندشو نسبت به اس ۸ از دست میده...
چون تنها عیب طراحی اس ۸
محل اثر انگشتشه...

علي

۱۳۹۶/۸/۲۰
كار كارِ سامسونگ نيس سال ديگه اپل برا اولين بار زير صفحه نمايش حسگرو ميزاره و سامسونگ طبق معمول #كپي مي كنه

samuel1987

۱۳۹۶/۸/۲۰
وجود حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش که بدون شک بسیار بسیار ارزشمند و پرفایده هست و امیدوارم خیلی زود نتنها در تلفن همراه های خوب Samsung در واقع در تلفن همراه های همه شرکت ها ببینم، وجود حسگر اثر انگشت در پشت زیر دوربین چیزی مانند محل قرارگیری اون در Huawei mate10 pro و LG V30 و غیره ... و حتی چیزی مانند محل قرارگیری اون در Samsung galaxy s7 و Samsung galaxy note7 زیر صفحه نمایش بسیار زیبا تر و بهتر و رضایت بخش تر از محل قرارگیری سنسور اثرانگشت در Samsung galaxy s8 و Samsung galaxy note 8 هست

محمد

۱۳۹۶/۸/۲۰
سلام.ببخشید بی ربط هست......
امروز بعد از ظهر داشتم با هندزفری اهنگ گوش میدادم
خوابم برد
بلند شدم دیدم گوشیم روی ارم اپل گیر کرده!! گوشیمم اگر اشتباه نکنم نسخه ی 11.0.2 هست همونکه قابلیت 3d تاچ برای مولتی تسکینگ توش فعال شد!!
گوشیمم آیفون 7 هست دوستان کمک کنید