خانهاخبار
دمای پایین هوا، کاربران آیفون 10 را به دردسر انداخت

دمای پایین هوا، کاربران آیفون 10 را به دردسر انداخت

پس از عرضه آیفون 10 به بازار جهانی، برخی کاربران با اتفاقات نادری در این مدل روبرو شده‎اند. یکی از این اتفاقات در زمانی روی می‌دهد که آیفون 10 در معرض هوای سرد قرار گیرد. با جی‎اس‌ام باشید.
۱۳۹۶/۸/۲۰

اپل اعلام کرده که آیفون 10 در هوای سرد به درخواست کاربران واکنش نشان نمی‎دهد که البته این مشکل پس از به روز رسانی iOS به جدیدترین ورژن، رفع می‌شود.

شرکت اپل زمانی از این موضوع با خبر شد که یکی از کاربران آیفون 10 هنگام خروج از خانه، قصد داشت از آیفونش استفاده کند اما نمایشگر گوشی به ضربه‎های انگشتش پاسخی نمی‎داد. در همین حال او متوجه شد که دمای صفحه نمایش گوشی هوشمندش به سردی دمای محیط است که احتمالا دلیلی بر بی‎توجهی گوشی به ضربه‎های انگشتش خواهد بود. از همین رو این کابر مشکل را با اپل در میان گذاشت.

اپل نیز در پاسخ اعلام داشت: این مشکل که به دلیل سرد شدن ناگهانی صفحه نمایش رخ داده پس از گذشت چند ثانیه و با گرم شدن دوباره نمایشگر، رفع می‎شود، با این وجود به کاربران این اطمینان داده می‌شود که پس از آپدیت iOS به نسخه 11.1.1 (که اخیرا منتشر شده)، دیگر با این مشکل روبرو نخواهند بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Mohamadreza

۱۳۹۶/۸/۲۰
بازم خداروشکر این اتفاق واسه گوشیای ما تو ایران نیفتاد وگرنه باید همونجوری میذاشتیمش تو کارتنش و یه مراسم خاکسپاری هم واسش برگذار میکردیم ..

محمد

۱۳۹۶/۸/۲۰
۶میلیون پول بدی بعدصفحه نمایشش کار نکنه؟!!!!!!!
نوبره والا،من که ترجیح میدم ی نوکیا ۱۱۰۰ داشته باشم ولی همه جا کنه

حسن

۱۳۹۶/۸/۲۰
این همه پول بده اخرشم این

Behnamtt83

۱۳۹۶/۸/۲۰
برید پول سیب گندیده بدین ببینم چی میشه

امین

۱۳۹۶/۸/۲۰
اپل روی حماقت کاربراش زیادی حساب باز کرده، یه مشکل سخت افزاری رو با آپدیت نرم افزاری میخواد حل کنه؟؟؟