خانهاخبار
HTC در سال ۲۰۱۸ پنج یا شش گوشی تولید می‌کند

HTC در سال ۲۰۱۸ پنج یا شش گوشی تولید می‌کند

شرکت HTC قصد دارد در سال جدید میلادی، ۵ یا ۶ گوشی مختلف را در خط تولید خود قرار بدهد. این شرکت همچنین ساخت گوشی‌های مجهز به دوربین دورگانه را در دست ساخت دارد.
۱۳۹۶/۸/۱۳

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت HTC از سال ۲۰۱۸ تولید گوشی‌های تلفن همراه با سیستم دوربین‌های دوگانه را آغاز خواهد کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۴ گوشی HTC One (M8) را ساخته بود که جزو نخستین گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه بود. یکی از دوربین‌های پشتی این گوشی قادر به ثبت عکس‌هایی با عمق میدان کم ( به عنوان مثال پرتره‌هایی با پس‌زمینه محو) بود که امروزه این نوع عکاسی بسیار طرفدار پیدا کرده است.

باتوجه به رونق گرفتن بازار گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه، شرکت HTC  در پی آن است که در سال جدید چنین گوشی‌هایی تولید کند. این را چیالین چانگ، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند شرکت HTC گفته است و ضمنا افزوده است که انتظار دارد شرکتش در سال ۲۰۱۸، پنج یا شش عدد گوشی مختلف تولید کند. شرکت HTC در سال ۲۰۱۷، گوشی پرچم‌دار خود، HTC U11 را به بازار عرضه کرد که به گفته تولیدکنندگان بهترین گوشی پرچم‌دار امسال است. این گوشی ویژگی منحصر به فردی به نام Edge Sense دارد که به کاربران اجازه می‌دهد با فشردن فیزیکی گوشی، برنامه‌های خاصی را باز کند و برخی فعالیت‌ها را انجام دهد.  قابلیت جالب توجهی بود و خیلی‌ها از آن استقبال کردند. در اینجا می‌توانید این قابلیت را تماشا کنید.

image

 

یکی از گوشی‌های سال ۲۰۱۸ شرکت HTC، گوشی HTC U11+ است که انتظار می‌رود با کیفیت بهتری نسبت به نسل قبلی خود HTC U11 تولید شود. این گوشی با داشتن صفحه نمایش با حاشیه‌های کم، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز، محافظ در برابر آب و گرد و غبار و با گواهی IP68 که در مقایسه با گواهی IP67 گوشی U11 بهتر است. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۱۰/۲۴
هنگ تی سی هر سال چند نوع آشغال تولید میکنه گوشی های اچ تی سی همشون بنجل هستن و خریدشون اشتباه محضه... برین هواوی سری میت ۱۰ بخرید یا گلکسی نوت۸یا اس۸ و یا حداقل منتظر بمانید تا اس۹ یا اس۹ پلاس بیاد بعد بخرید گوشی های اچ تی سی رو فراموش چون خیلی بنجل هستن... دلایل نخریدن گوشی بنجل تی سی:۱-صفحه نمایش بیکیفیت حتی اگر رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰پیکسل باشه
۲- رابط کاربری داغون که خسته کننده و بی روح هستش
۳-هنگ کردن زیاد
۴-کیفیت بدنه بسیار پایین که با کمی فشار شکسته میشه
۵-دوربین مزخرف و بی کیفیت که در حد۸ مگاپیکسلی گوشی های هواوی یا سامسونگ نیست
۶-ضخامت زیاد
۷-طراحی های زشت...
فقط سامسونگ و هواوی رو قبول دارم و با گوشی های اپل و الجی کار نکردم و نمیتونم در موردشون نظر بدم.شرکت هنگ تی سی دلش به چند تا ترول مثلCadillac و علی وonly htc خوش کرده?????

Yh

۱۳۹۶/۸/۱۵
فقط یه نمونه از اون صد تایی که گفتی لینکشو بزار... تا ما هم فیض ببریم

روزبه

۱۳۹۶/۸/۱۵
اس 8 بهترینه اون هنگی که از کنترل تلویزیونم زشت تره شک نکن که زیبا ترین گوشی امسال با اختلاف الجی وی 30 هست بعدشم اندی رابین اسنشال فون

cadillac

۱۳۹۶/۸/۱۵
فکرشو بکنید سال 2018 مخترع دوربین های دوگانه دوباره دست به تولید پرچمداری با دوربین دوگانه بزنه !!!
امسال با دوربین تکی شش ماه در صدر جدول بود و در نظر همه کارشناسان بهترین گوشی سال شد.
سال آینده با امتیاز دوربین بالاتر از 105 همه تازه کارا رو به قعر جدول می‌فرسته .

علی

۱۳۹۶/۸/۱۴
تکنولوژی برتر دنیاHTC