خانهاخبار
تصویر رندر شده Redmi 5 Plus شیائومی از دوربین دوگانه خبر می‌دهد

تصویر رندر شده Redmi 5 Plus شیائومی از دوربین دوگانه خبر می‌دهد

شیائومی قرار است سه گوشی تازه را تا هفته آینده رسما معرفی کند. Redmi 5 Plus یکی از همین گوشی‌ها و احتمالا اولین میان رده شیائومی با طراحی بدون حاشیه خواهد بود. تصویر رندر شده تازه این گوشی هم حاشیه‌های باریک و دوربین دوگانه را تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۸/۱۳

کمپانی چینی شیائومی قصد دارد سه میان رده سطح بالا را تا هفته آینده معرفی کند. Redmi 5 Plus یکی از همین گوشی‌هاست که مدتیست شایعه‌ها و خبرهای متعددی درباره آن منتشر می‌شود. روز گذشته هم خبر تازه‌ای درباره قیمت احتمالی آن در فضای وب منتشر شد.

به نظر می‌رسد Redmi 5 Plus جالب توجه‌ترین گوشی تازه شیائومی باشد چراکه ظاهرا از طراحی صفحه بدون حاشیه و مدرن بهره می‌برد. همان‌طور که گفتیم، این گوشی قرار است از میان رده‌های تازه شیائومی و اولین گوشی متوسطی باشد که این سازنده با طراحی بدون حاشیه معرفی می‌کند.

image

 

گوشی Redmi 5 Plus یک بار دیگر هم پس از انتشار یک تصویر رندر شده منسوب به آن در شبکه اجتماعی Weibo در صدر خبرها قرار گرفت. در این تصویر شاهد گوشی مذکور در رنگ مشکی هستیم. این تصویر رندر شده هم ظاهرا دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی در پنل پشتی و همچنین طراحی بدون حاشیه با حاشیه‌های کناری بسیار باریک را در پنل جلو به نمایش می‌گذارد. پیش‌تر در شایعه‌ها و خبرهای مختلف هم به این ویژگی‌ها اشاره شده بود.

از طرفی دو گوشی Redmi 5 و Redmi 5 Plus چندی پیش از TENAA، رگولاتوری چین، و همچنین 3C مجوز دریافت کردند و برخی مشخصاتشان در پایگاه این آژانس‌ها منتشر شد. فهرست مشخصات TENAA نشان داد Remi 5 Plus توسط همه اپراتورهای چینی پشتیبانی می‌شود و مشخصات باتری‌اش هم 2 آمپر و 5 ولت است.

بر اساس سایر شایعه‌های قبلی باید بگوییم که Redmi 5 Plus صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر اچ دی پلاس و نسبت نمایش مدرن 18:9 دارد. این گوشی احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 یا 630 قدرت می‌گیرد و به 3 گیگابایت رم مجهز می‌شود. پیش‌بینی می‌شود حافظه داخلی آن 32 گیگابایت باشد و از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی کند. همچنین انتظار می‌رود دوربین اصلی آن به دو لنز 13 مگا پیکسلی مجهز شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، شایعه‌ای هم روز گذشته درباره قیمت نهایی این گوشی منتشر شد. تازه‌ترین گزارش‌ها مدعی شده‌اند Redmi 5 Plus به قیمت 999 یوان در چین عرضه می‌شود. انتظار می‌رود کمپانی شیائومی این گوشی تازه را تا پیش از 11 نوامبر (20 آبان) که بزرگ‌ترین جشنواره خرید آنلاین در چین است، معرفی و عرضه کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)