خانهاخبار
200 مسافر خوش‌شانسی که گلکسی نت ۸ دریافت کردند

200 مسافر خوش‌شانسی که گلکسی نت ۸ دریافت کردند

در پی مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت 7 در سال گذشته و منفجر شدن این گوشی، شرکت‌های هواپیمایی ورود این دستگاه را به خطوط پرواز ممنوع اعلام کردند. حال سامسونگ پس از ارائه محصول جدید خود، گلکسی نوت 8، دویست دستگاه از این گوشی را به صورت رایگان بین مسافران توزیع کرده است و به آنان اطمینان داده است که این گوشی کاملا ایمن است و مشکلات نسل قبلی گلکسی نوت‌ها را نخواهد داشت.
۱۳۹۶/۸/۱۱

سال گذشته سامسونگ با مشکل بزرگی در مورد نسل قبلی گلکسی‌ها، گلکسی نوت ۷ مواجه شد. به دلیل نقص فنی که در باتری این گجت وجود داشت، به شدت گرم می‌شد و موجب انفجار دستگاه می‌شد. بعد از آن شرکت‌های هواپیمایی همراه داشتن گلکسی نوت ۷ را در تمامی پروازهای سراسر جهان ممنوع اعلام کردند. این مساله شهرت سامسونگ را به خطر انداخت. از آن به بعد سامسونگ، بررسی‌ کیفیت ساخته‌های خود را افزایش داده و اقدامات جامع ایمنی را در ساخت دستگاه‌های خود و سخت‌افزارهای داخلی آن‌ها انجام داده است.

باتری که به عنوان مولفه اصلی شکست این پرچم‌دار سامسونگ بود، توجهات خاصی را برای فرآیند و تولید محصول جدید به خود جلب کرد. این فرآیندهای جدید موجب شد تا سامسونگ محصولات موفق گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس۸ را ارائه بدهد که فروش خوبی هم داشته‌اند و این نشان می‌دهد که مصرف کنندگان، سامسونگ را به خاطر کنترل کیفیت خود در سال گذشته بخشیده‌اند. گلکسی نوت ۸ تا به امروز موفق‌ترین پرچم‌دار سامسونگ مطرح می‌شود.

image

اخیرا سامسونگ ۲۰۰ دستگاه گلکسی نوت ۸ را به صورت رایگان بین مسافران یک شرکت هواپیمایی در اسپانیا پخش کرد تا به این روش اتفاقات ناخوش سال گذشته را به مردم یادآوری کند و هم‌چنین جهانیان را از ایمن بودن این دستگاه جدید مطمئن سازد. همراه این گوشی کاغذی گذاشته شده بود که روی آن نوشته بود: "پارسال از شما خواستیم آن را خاموش کنید، امسال با آن به استقبال‌تان آمده‌ایم."

image

سال گذشته سامسونگ در ابتدا برای جمع‌آوری و تعمیر گلکسی نوت ۷ فراخوان ارسال کرد. سری دوم این گوشی‌ها که باتری آن در کارخانه دیگری ساخته شده بود، نیز دچار نقص در قسمت باتری شد. و همه این مشکلات سبب شکست تجاری این محصول سامسونگ شد. پس از بررسی و تحقیقات مشخص شد که بدنه گلکسی نوت ۷ برای باتری کوچک است که موجب خم شدن الکترودهای باتری و ایجاد فشار روی آن می‌شود که در نتیجه پیل‌های مثبت و منفی باتری را بهم نزدیک می‌کند که همین باعث می‌شود اتصال کوتاهی بین آنها رخ دهد و جرقه بزند و دستگاه آتش بگیرد. سامسونگ پس از بررسی علت شکست و یافتن آن، یافته‌های خود را برای عموم منتشر کرد. در برخی مناطق گلکسی نوت ۷ را اصلاح و بی‌خطر کرد. و حالا به نظر می‌رسد گلکسی نوت ۸ نیز همچون گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، با همان پردازنده و رزولوشن صفحه نمایش، قابل اعتماد و ایمن است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

mking

۱۳۹۶/۹/۷
اره افرین درسته

شانس منو

۱۳۹۶/۸/۲۰
شانس منو ببین. من از همون پرواز بلیت داشتم ولی دو ساعت جلوتر پروازم رو کنسل کردم. خاک تو این شانس. ای خدا آخه چرا اااا؟
من همین فردا میرم شکایت میکنم

حمید

۱۳۹۶/۸/۱۳
کجا اس 8 و اس 8 پلاس فروش خوبی داشتن خانم کربلایی تو اکثر سایت های مطرح خارجی نوشته که آمار فروشش بین 20 تا 30 درصد کمتر از پرچمدارای پارسالش یعنی اس 7 و اس 7 ادج بوده در ضمن خدا رحم به این بدبختا بکنه حالا اگه شانس آورده باشن که هواپیماشون سقوط نکرده باشه ولی حتما گوشی بمب 8 تو دستشون میترکه

ستایش

۱۳۹۶/۸/۱۲
منم میخواااااااااااااااام

...

۱۳۹۶/۸/۱۱
کاش مسافر ، اون پرواز بودیم والا !!!