خانهاخبار
Mate 10 و Mate 10 Pro: مرزهای طراحی گوشی های هوشمند را به جلو می‌برد

Mate 10 و Mate 10 Pro: مرزهای طراحی گوشی های هوشمند را به جلو می‌برد

اگرچه میت 10 و میت 10 پرو هوآوی از نظر عملکرد بهبودهای زیادی به خود دیده‌اند، این گوشی‌های جدید طراحی ارتقا یافته‌ای دارند که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.
۱۳۹۶/۸/۱۰

Mate 10 یک گوشی نوآورانه با طراحی لوکس برای ایجاد تفاوت در دنیای تلفنهای هوشمند است .زمانی که در تمامی محافل گفته میشود طرحهای گوشیهای هوشمند بیش از حد مشابه یا بسیار ساده هستند، این هواوی است که همچنان به ایجاد طرحهای لوکس پرداخته و با استفاده از مهارتهای دقیق خود و کاوش در مواد جدید، مرزهای طراحی را جابهجا  میکند.

در سال جاری، هواوی طراحی بسیار شگفتانگیزی را با رونمایی ازHUAWEI Mate 10  وHUAWEI Mate 10 Pro  ارائه داد که دارای چند مشخصه بسیار مهم است. صفحهنمایشی بزرگتر، حاشیههای کم و نازکتر و صد البته ارگونومی کاملا به روز از جمله مولفههای اصلی آن است.

بدن شیشهای 3D با یک صفحهنمایش خیرهکننده

HUAWEI Mate 10 HUAWEI Mate 10 Pro و معرف یک بدنه لوکس شیشهای بهصورت سه بعدی است که در کنار زیبایی بخشیدن به دستگاه، منحنی خاصی را برای القا احساس بهتر به کاربر ایجاد کرده است. در این دو دستگاه از صفحهنمایش FullView Display استفادهشده تا به عدد بسیار خوبی درزمینه نسبت صفحهنمایش به بدنه دست پیدا شود.

میت 10 هواوی دارای صفحهنمایش 5.9 اینچی 2K، از نوع LCD با نسبت ۱۶ به ۹ با پشتیبانی از HDR10 است درحالیکه HUAWEI Mate 10 Pro دارای صفحهنمایش 6 اینچی از نوع AMOLED و نسبت تصویر 18: 9 است. همانطوری که اشاره شد هر دو دستگاه دارای حاشیههای بسیارکمی در کناره دستگاه هستند. این کاهش حاشیه باعث شده است که کارایی دستگاه برای کاربر بهمراتب افزایش یابد. ازنظر عددی شاهد رشد ۱۸ درصدی برای HUAWEI Mate 10 و ۱۶ درصدی برایHUAWEI Mate 10 Pro  از نظر ارتباط موثر کاربر با دستگاه هستیم.

image

طراحی لوکس با استفاده از تکنیک دقیق هواوی

برای پیادهسازی یک طراحی بیعیب و نقص، Huawei از فناوریهای بسیار جدیدی استفاده کرده است تا هر کاربر لذت کاملی از حمل دستگاه داشته باشد .هر دو گوشی هوشمند از شیشه محافظ سه بعدی بهره بردهاند تا با درآمیخته شدن در کنار فلز، جلوهای تازه را به دستگاه هدیه ببخشند بدین شکل شاهد دستگاهی هستیم که توانسته است از جهتهای مختلف و از زاویههای مختلف دستگاه شکوهی بینظیر را به ما ارائه دهد. بد نیست اشاره کنیم که در پشت دستگاه  و در قسمت مخصوص دوربین دوگانه شاهد استفاده از قابلیتی هستیم تحت عنوان »باند بازتابنده« تا وجود و جلوه استفاده از دوربین دوگانه چند برابر شود.

image

رنگهای ظریف که برای مشتریان خاص!

 HUAWEI Mate 10و HUAWEI Mate 10 Pro در یک پالت رنگ بسیار ظریف و خاص قرار میگیرند که میتواند مشتریان با تمامی سلایق را موردتوجه قرار دهد. هواوی میت 10 در Black، Mocha Brown و Champagne Gold در دسترس است، درحالیکه Huawei Mate 10 Pro در Midnight Blue، Mocha Brown و Titanium Gray در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است که HUAWEI Mate 10 Pro دارای گواهی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۸/۱۰
هنوز بعد یک سال که بهت میگم اون آندرویده نه آندریود هنوزم نفهمیدی خخخخخخخخخخ...مشخصه آماتور کیه!!!!!!!!!!!!!!
هنگ تی سی آندروید رو بنا کرده؟خخخخخخخخخخخ ببخشین پس گوگل این وسط نقش هویج داشته؟یا ویندوز فون مایکروسافت چه کاره بوده؟
یه حرفی بزن که بیشتر از این ضایع نشی.هنگ تی سی اگه پیشرو بود طراحی هاش شبیه گوشی های 4 سال پیش سامسونگ نبود اگه پیشرو بود هنگی galaxy u ultra رو دقیقا مشابه گوشی های سامسونگ نمیزد.بنجول ساز فقط در یک چیز پیشرو هست و اونم ضرر کردنه :دی

keyhan

۱۳۹۶/۸/۱۰
اچ تی سی همیشه توی طراحی و نوآوری پیشرو بوده و صحبت 4 تا سایت یا کاربر آماتور نمیتونه تاریخ رو عوض کنه. تاریخی که گوشی لمسی از ویندوز گرفته تا اندریود رو اچ تی سی بنا کرده. این حرف ایشون درست مثل اینه فردا یه برند چینی یا کره ای بیاد بدنه حساس به فشار بزنه بعد تو نقدا بگن این نوآوری توسط این برند چینی یا کره ای داره تعامل با گوشی های هوشمند رو به سمت جلو حرکت میده

محمد

۱۳۹۶/۸/۱۰
هواوی یعنی اوج زیبایی وکیفیت

mohammad

۱۳۹۶/۸/۱۰
دوست عزیز اونی که هنگ تی سی تولید میکنه مرزها رو میبره عقب نه جلو تو هنگ تی سی رو داری با هواوی مقایسه میکنی هنگ تی سی عمرا گوشی هایی مثل هواوی بزنه

سعید

۱۳۹۶/۸/۱۰
هنگی u11 من رو بیشتر یاد گوشی های پلاستیکی فیک بی کیفیت میندازه که مقاومتش از همه کمتره و یک بار مصرفه