خانهاخبار
تصاویر کانسپت و مشخصات گوشی پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

تصاویر کانسپت و مشخصات گوشی پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

تصاویر مفهومی از گوشی پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ فاش شده است که نشان می‌دهد این مدل حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به نسل قبل یعنی Galaxy S8 خواهد داشت. جی‌اس‌ام را دنبال کنید.
۱۳۹۶/۸/۹

شرکت سامسونگ در اوایل سال 2018 از گوشی پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S9 رونمایی خواهد کرد و تصاویر مفهومی تازه منتشر شده، نشان می‌دهد گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 چه طراحی خواهند داشت. منبع انتشار این تصاویر، همچنین مشخصات‌فنی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ را نیز فاش کرده است که قابلیت‌های احتمالی این مدل را فاش می‎کند.

image

شرکت سامسونگ به دنبال کاهش حاشیه پایین صفحه‌نمایش است؛ این موضوع باعث شده تا کره‌ای‌ها طول گوشی پرچمدار Galaxy S9 را کاهش دهند. پرچمدار جدید Galaxy S9 سامسونگ 144.1 میلی‌متر طول دارد که نزدیک به 4.8 میلی‎متر از گوشی Galaxy S8 کوتاه‌تر است؛ مدل «پلاس» نیز نسبت به نسل قبل با کاهش 4.7 میلی‌متری طول خود مواجه است. از نظر عرض و ضخامت، گوشی‌های Galaxy S9 نسبت به Galaxy S8 بدون تغییر خواهند ماند؛ آن‎طور که اطلاعات به‎دست امده نشان می‎دهد، گوشی پرچمدار Galaxy S9 نزدیک به 8.0 میلی‌متر و گوشی Galaxy S9 Plus نزدیک به 8.1 میلی‌‏متر ضخامت خواهد داشت.

کره‌ای‎ها برای گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus تصمیمی به ایجاد تغییر روی صفحه‌نمایش ندارند؛ هر دو مدل به ترتیب به صفحه‌نمایش 5.8 اینچی و 6.2 اینچی مجهز خواهند شد که رزولوشن Quad HD + دارد و همچنین نسبت ابعاد آن 18.5 به 9 است. برای مقایسه، سامسونگ از نمایشگر مشابه روی گوشی‌های سری Galaxy S8 استفاده کرده است.

image

مطابق با نسل گذشته، بعید است تفاوت گوشی Galaxy S9 Plus با مدل Galaxy S9 فراتر از اندازه بزرگ‌تر صفحه‌نمایش، ظرفیت بیشتر باتری و ابعاد بزرگ‌تر باشد. به همین جهت در سیستم‎روی‌تراشه، حافظه رم و دوربین اصلی و سلفی، احتمالاً گوشی‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ مشابه خواهند بود.

شرکت سامسونگ با وجود زمزمه‌هایی مبنی بر حذف جک هدفون، گوشی Galaxy S8 را با این درگاه کاربردی ارائه داد؛ با این وجود، به‌نظر می‌رسد جک 3.5 میلی‌متری هدفون در گوشی پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus جایی نخواهد داشت و شرکت سامسونگ پرچمداران جدید خود را بدون جک صدا ارائه می‎دهد.

image

در یکی از جدیدترین شایعه‌پردازی‌ها پیرامون گوشی Galaxy S9 سامسونگ اعلام شد که این مدل با طراحی متفاوتی برای پنل پشتی ارائه می‌شود. با توجه به تصاویر مفهومی فاش شده، سنسورهای دوربین اصلی به صورت عمودی در کنار یک‌دیگر جای خواهند گرفت؛ براساس شایعات، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. همچنین اعلام شده است که شرکت سامسونگ برای بهبود تصاویر سلفی، درنظر دارد تا پرچمداران جدیدش را به دوربین سلفی دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز نماید.

در گمانه‌زنی جدید، جای‌گیری سنسور اثرانگشت همچنان با شک و تردید مطرح شده است؛ منبع انتشار این تصاویر ادعا می‌کند که سامسونگ روی فناوری به منظور ادغام سنسور اثرانگشت با صفحه‌نمایش مشغول به کار است و به همین جهت، شاید Galaxy S9 به حسگر اثرانگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش مجهز شده باشد.

image

براساس اطلاعات فاش شده، فبلت گلکسی نوت 9 اولین گوشی خواهد بود که از سوی سامسونگ با حسگراثرانگشت اولتراسونیک یکپارچه عرضه می‎شود. به همین جهت، با وجود تلاش سامسونگ برای توسعه سنسور اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش، Galaxy S9 فاقد این ویژگی خواهد بود؛ البته این موضوع به صورت رسمی تأیید نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

A.b

۱۳۹۶/۹/۲۲
سامسونگ فقط یه بمب دستیه پس اونایی که دارنش مواظب باشن یه وقت با گوشی نرن هوا البته گفته میشه گوشی های سامسونگ از این به بعد واسه ترور استفاده میشن ????

B

۱۳۹۶/۸/۲۰
in os chi mige ? :D

Seen son

۱۳۹۶/۸/۱۱
نه مثلا هنگ تی سی خوبه:/که همه گوشی هاش مثل همه یامثلا هنگی u11که صفحه نمایش سوپر ال سی دی هست???

سعید

۱۳۹۶/۸/۱۰
پنجمین برند با ارزش دنیا .پرفروش ترین برتد دنیا و جایگاه دوم بیشترین میزان سود در تمامی برندها از سامسونگ یک برند بدون رقیب ساخته تا جایی که دشمنانش مخصوصا هنگ تی سی فن ها و هنگ جی فن ها میخوان خصوصیات برند محبوبشون رو به سامسونگ بچسبونن.مثلا همین کیفیت ساخت که اس۸ و نوت۷ در تست جری نشون دادن چقدر عالی هستند بر خلاف هنگیu11 که بدترین موبایل بود.همین‌روزاست ورشکست بشه راحت میشین خخخ

سعید

۱۳۹۶/۸/۱۰
این جوک های yh خیلی باحالن میگه اس8 رو مجانی میفروشه خخخخخخخخخخخخخخ اگه اینطور بود که از فروش اس8 و نوت8 اینهمه سود نمیکرد.شاید دو سه جا واسه تبلیغات رایگان بدن که این جنبه بازاریابی داره نه اینکه کلا مجانی بده خخخخخخخخخخخ...سامسونگ پرفروش ترین برند موبایل دنیاست و از نظر سوددهی بعد اپل جایگاه دوم رو داره که مشخص میکنه مجانی که هیچ اتفاقا سورد خوب یهم داره میکنه.تو چرا ناراحتی؟چون هنگ تی سی داره ورشکست میشه و از نظر سوددهی از glx هم بددتره؟ یا اینکه دوربین هنگی u111 رفت جایگاه هفت dxo? پایان سال هم موبایل هم فبلت سامسونگ بهترین انتخاب میشه همونطور که پارسال اس7 اج بهترین گوشی سال شد.و هنگی 10 جزو 10 تا هم نبود :دی