خانهاخبار
کانسپت هوندا اسپرتس EV معرفی شد

کانسپت هوندا اسپرتس EV معرفی شد

هوندا در نمایشگاه خودرو توکیو از خودروی مفهومی اسپرت خود رونمایی کرد. این کانسپت یادآور خودروهای قدیمی اما بسیار جذاب است.
۱۳۹۶/۸/۶

اگر شما هم یکی از طرفداران کانسپت اوربان EV هوندا هستید که چندی پیش در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی شد، خبر خوبی برایتان داریم. هوندا یک خودرو دیگر به نام اسپرتس EV در نمایشگاه توکیو معرفی کرد که در بخش طراحی پیرو مسیر اوربان EV است. البته خودروی حاضر در فرانکفورت مخصوص شهر و حرکت در مسیرهای شهری ساخته شده اما محصول جدید با دو صندلی، یک خودروی اسپرت است که امیدواریم با این ظاهر جذاب و دلربا پا به خط تولید بگذارد.

image
image

هوندا در حال حاضر اطلاعات چندانی از اسپرتس EV منتشر نکرده اما گفته که ابعاد کوچکی دارد و با هوش مصنوعی همراه می‌شود و این حرف می‌تواند به معنی حضور رانندگی خودکار در خودرو باشد. التبه ترجیح ما این است که یک خودرو اسپرت را با دستان خودمان برانیم نه اینکه راندن آن را به کامپیوترها، سنسورها و دوربین‌ها بسپاریم.

image
image

در حال حاضر تصویری از کابین اسپرتس EV منتشر نشده اما انتظار داریم یک نمایشگر عریض بزرگ در داشبورد قرار بگیرد همانگونه که در کانسپت اوربان EV دیدیم. احتمالا این نمایشگر همه عملکردها را در خود خواهد گنجاند به همین دلیل کلیدهای کمی در کابین وجود خواهد داشت. همچنین کانسپت شهری، در پنل درها هم نمایشگرهایی دارد که در نقش آینه عمل می‌کنند و با استفاده از دوربین‌هایی، تصاویر را نمایش می‌دهد. همان طور که مشاهده می‌کنید، اسپرتس EV هم همان دوربین‌ها را با خود به همراه دارد و عملکردی مشابه اوربان EV دور از انتظار نیست.

image
image

سخنی از به تولید رسیدن این کانسپت به میان نیامده اما باید این نکته را در نظر بگیریم که هوندا چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد یک خودروی اسپرت را به سبد محصولات خود اضافه کند. این بدین معنی نیست که خودروی حاضر در توکیو به خط تولید خواهد رسید اما امیدواریم هوندا تصمیم بر این بگیرد که دو کانسپت الکتریکی خود را با طراحی‌های جذابشان به مرحله تولید برساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)