خانهاخبار
ایرانسل در 42 کشور رومینگ نسل چهار ارائه می‌دهد

ایرانسل در 42 کشور رومینگ نسل چهار ارائه می‌دهد

مشترکان ایرانسل می‌توانند در سفر به 42 کشور جهان از سرویس رومینگ نسل چهار (LTE) استفاده کنند.
۱۳۹۶/۸/۳

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان این اپراتور علاوه بر بهره‌مندی از گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین‌الملل نسل سه در 145 کشور و با 268 اپراتور، این امکان را دارند که از سرویس رومینگ نسل چهار نیز در 42 کشور و 55 اپراتور استفاده کنند.

ایرانسلی‌هایی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming با جست‌وجوی کشور مقصد، از برقراری سرویس رومینگ با اپراتورهای آن کشور اطمینان حاصل کنند و با شماره‌گیری کد *111*1# از سیمکارت خود و یا با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من از این سرویس استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل علاوه بر مراجعه به وب‌سایت، می‌توانند از شماره ایرانسلی خود، نام کشور مقصد را (به فارسی یا انگلیسی) به شماره 555 ارسال و تعرفه‌های رومینگ کشور مدنظرشان را دریافت کنند.

همچنین امکان افزایش شارژ و مدیریت حساب ایرانسلی، از طریق شماره‌گیری کد دستوری *7# و یا استفاده از اپلیکیشن یا نسخه‌ وب نرم‌افزار ایرانسل من به نشانی my.irancell.ir امکان‌پذیر است.

سرویس رومینگ نسل چهار (4G/LTE) بزرگترین اپراتور دیتای ایران در کشورهای ترکیه، امارات متحده عربی، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عمان، قطر، عربستان، کویت، افغانستان، اتریش، بلژیک، دانمارک، آلمان، کره جنوبی، نروژ، روسیه، آفریقای جنوبی، سوئد، تایوان، فرانسه، تایلند، چین، جمهوری چک، ایتالیا، مصر، تاجیکستان، سریلانکا، رومانی، اسپانیا، کامرون، هنگ کنگ، جزایر موریس، لوکزامبورگ، ایسلند، اردن، استرالیا، سوئیس، اوگاندا، ژاپن، سنگاپور و مجارستان به مشترکان ایرانسل ارائه شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۶/۸/۴
اگه کل دنیا رومینگ داشته باشه به درد نمیخوره چون اکثر مردم از وضعیت و سرهت اینترنت ناراضین