خانهاخبار
دستیار صوتی گوگل به‌زودی با عبارت «Hey Google» فعال می‌شود

دستیار صوتی گوگل به‌زودی با عبارت «Hey Google» فعال می‌شود

آیا برای شما هم صدا زدن Google Assistant با عبارت OK google آسان نیست و می‌خواهید روان‌تر شود؟ گوگل هم به این مشکل پی‌برده‌ است و می‌خواهد عبارت Hey Google را نیز به این دستورات اضافه کند.
۱۳۹۶/۸/۲

دارندگان اسپیکر هوشمند گوگل‌هوم تنها با گفتن عبارات آن کنترل می‌کنند. این دستیار شخصی و مجازی می‌تواند بر لوازم هوشمند خانگی کنترل داشته باشد و حتی در خرید بلیط‌ سفر، اعلام نتایج‌ ورزشی، اعلام اخبار و اطلاعات‌ هواشناسی شما را یاری‌ کند. تمامی این‌ها فقط با گفتن عبارتی ساده مانند Hey Google امکان‌پذیر است و با Ok Google در موبایل‌های اندرویدی تفاوت دارد. 

بهرحال به‌زودی این جمله برای اسمارت‌فون‌های اندرویدی نیز قابل استفاده خواهد بود زیرا گوگل اعلان‌هایی با هدف‌ آگاه کردن کاربران از اینکه می‌توانند هر دو جمله مذکور را به‌کار ببرند، ارسال کرده‌ است. شکل جدید صدا زدن گوگل‌ اسیستنت بسیار روان‌تر و سریع‌تر است اما باید منتظر شویم و ببینیم کاربران چه نظری دارند. 

پس چشم از اعلان‌هایتان برندارید زیرا ممکن است هر لحظه برای شما هم فعال شود و از این پس دستورات خود را با Hey Google شروع کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

yashar2080

۱۳۹۶/۸/۲
اگه این دستیار صوتی هم هر سال مثل سیستم عاملش با اسمهای شیرینی و شکلات از جاهای مختلف دنیا معرفی میشد باید یه روز هم منتظر کلمه هووووی گوگل برای صدا کردن دستیار صوتیش به خاطر ایرانیا میبودیم