خانهاخبار
انتشار بسته امنیتی ماه اکتبر برای +Galaxy S8

انتشار بسته امنیتی ماه اکتبر برای +Galaxy S8

ظاهرا بعد از به‌روزرسانی چندین گوشی سامسونگ حالا نوبت +Galaxy S8 رسیده است تا بسته امنیتی ماه اکتبر را دریافت کند. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری همچنین باعث بهبود وضعیت پایداری سیستم هم می‌شود.
۱۳۹۶/۷/۲۹

پس از به‌روزرسانی‌های بهبود دهنده برای Galaxy S7 و A5 نسخه‌های 2016 و 2017 حالا نوبت به Galaxy S8+ رسیده است تا بسته امنیتی ماه اکتبر را دریافت کند. به نظر می‌رسد  باز هم انتشار این بسته امنیتی ماهانه از کشور هلند آغاز شده است اما احتمالا طولی نمی‌کشد که به همه دستگاه‌های S8+ در سرتاسر جهان برسد. حجم فایل این به‌روزرسانی 479 مگابایت است و با نسخه سفت افزاری G955FXXU1AQI9 از طریق شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم منتشر می‌شود.

image

این به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه در کنار ارتقای سطح امنیتی گوشی مذکور به بسته ماه اکتبر، پایداری لانچر و وضعیت DeX آن را هم بهبود می‌بخشد. حدس می‌زنیم وضعیت DeX درواقع به تصمیم برای پشتیبانی از اجرای سیستم عامل لینوکس روی DeX مربوط شود که احتمالا در آینده به S8+ اضافه خواهد شد. لاگ تغییرات مربوط به این به‌روزرسانی تازه به تغییرات دیگری اشاره نمی‌کند و ظاهرا مانند سایر بسته‌های امنیتی ماهانه، ویژگی‌ جدید دیگری در رابط کاربری به این گوشی افزوده نشده است. همان‌طور که گفتیم، انتشار این بسته از کشور هلند آغاز شده و برخی کاربران S8+ هم دریافت آن را تأیید کرده‌اند.

اگر شما هم از کاربران Galaxy S8 یا S8+ هستید و می‌خواهید بدانید آیا این به‌روزرسانی در دسترس شما هم قرار گرفته، به منوی تنظیمات گوشی بروید و گزینه software update را باز کنید. حالا download updates manually را انتخاب کنید. اگر به‌روزرسانی مذکور را نتوانستید پیدا کنید، اصلا نگران نباشید چراکه قطعا در خلال روزهای آینده قادر خواهید بود آن را دریافت و نصب کنید. نوتیفیکیشن دریافت این فایل معمولا به صورت خودکار در نوار هشدار بالای صفحه به نمایش درمی‌آید اما اگر تا هفته آینده آن را دریافت نکردید، دوباره روند جستجوی دستی را امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که فایل به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را همیشه توسط شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم دریافت کنید و سطح شارژ باتری گوشی‌تان هم پیش از آغاز روند نصب آن حداقل 50% باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)