خانهاخبار
معرفی نسخه قرمز Xperia XZ Premium و تایید انتشار اندروید اوریو از ماه دسامبر

معرفی نسخه قرمز Xperia XZ Premium و تایید انتشار اندروید اوریو از ماه دسامبر

کمپانی سونی مدت‌ها پس از معرفی و عرضه پرچم‌دار Xperia XZ Premium نسخه دیگری از آن را به رنگ قرمز یکپارچه رسما معرفی کرد. این گوشی از همه نظر به‌جز رنگ کاملا شبیه نسخه اصلی است. این سازنده همچنین تأیید کرده است که سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از ماه دسامبر برای نسخه‌های ژاپنی این گوشی منتشر خواهد شد.
۱۳۹۶/۷/۲۸

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی سونی هم از سازندگان معروف موبایل در سطح جهان به شمار می‌رود و اغلب کارشناسان و کاربران مدت‌هاست منتظر تأیید به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گوشی‌های این سازنده هستند.

گوشی Xperia XZ Premium سونی قرار است در ماه دسامبر امسال به اندروید 8.0 اوریو به‌روزرسانی شود. این اطلاعات ابتدا در ژاپن منتشر شد و به همین خاطر ممکن است حداقل برای نسخه‌های مخصوص این بازار صحت داشته باشد. انتشار نسخه تازه سیستم عامل اندروید در سایر نقاط جهان احتمالا پیش‌ازاین بازه یا بعدازآن رخ دهد. به‌هرحال این خبر در عین غیر قطعی بودنش قادر است بازه زمانی حدودی را برای انتشار سیستم عامل اوریو مشخص کند.

image

خبر تازه دیگری هم درباره گوشی Xperia XZ Premium منتشر شده است که به معرفی نسخه قرمز آن در ژاپن اشاره می‌کند. این گوشی اولین بار در ماه مه سال جاری میلادی در شایعه‌ها دیده شد اما پس‌ازآن دیگر خبری درباره آن منتشر نشد. نسخه قرمز این پرچم‌دار قرار است از تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) توسط docomo بزرگ‌ترین اپراتور ژاپنی عرضه شود.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره احتمال عرضه این نسخه قرمز در سایر کشورهای جهان در دسترس نیست اما با توجه به رنگ خیره کننده آن احتمالا کاربران بسیاری در سرتاسر دنیا مایل خواهند بود Xperia XZ Premium به رنگ قرمز را تهیه کنند. این نسخه تازه که به نام Rosso معرفی شده است، از نظر طراحی ظاهری و همچنین مشخصات داخلی و فنی کاملا شبیه سایر نسخه‌های آن است که پیش‌تر معرفی شدند. این موضوع یعنی گوشی مذکور هم از جنس فلز و شیشه ساخته شده و حاشیه‌های صفحه نمایش آن چندان باریک نیستند. Xperia XZ Premium از پردازنده توانمند کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با CPU 8 هسته‌ای از نوع Kryo و پردازنده گرافیکی Adreno 540 قدرت می‌گیرد. این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 4K دارد و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. پنل پشتی آن میزبان دوربین اصلی با یک لنز 19 مگا پیکسلیIMX300  Exmor RS و دیافراگم 2.0 با پشتیبانی از ویژگی PDAF شده و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش هم معادل 3230 میلی‌آمپر است که از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0 پشتیبانی می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سجاد

۱۳۹۶/۷/۲۸
سلام پس. اکسپریا ایکس چی اپدیت کی براش می یاد خواهشا بگین؟؟

saeed666

۱۳۹۶/۷/۲۸
قرمز هم میاد به سونی. اما این حاشیه هاش واقعا آدمو ناراحت میکنه. اگه حاشیه هاشو برداره من حاضرم بخرمش. چون تو این قاب صفحه نمایش بدون حاشیه خیلی باحال میشه و میاد

محمد

۱۳۹۶/۷/۲۸
واقعا از شرکت باسابقه وفوق تخصصی سونی بعید که انقدر درطراحی ظاهری گوشیهاش حتی ازشرکتهای غیربرندومعمولی و درپیت چینی عقبتره.خداییش کُل نمای جلوی گوشی شده حاشیه.