خانهاخبار
تصویر درز کرده از نوکیا 9 با نمایشگر منحنی

تصویر درز کرده از نوکیا 9 با نمایشگر منحنی

نوکیا 9 از مدل‌هایی است که بازار به شدت مشتاق معرفی آن است. با در کنار گذاشتن جزئیات منتشر شده در رابطه با آن، به نظر با یک گوشی منحنی سر و کار خواهیم داشت که از نظر طراحی حرفی برای گفتن دارد.
۱۳۹۶/۷/۲۷
image

نوکیا 9 در حال حاضر یکی مواردی است که بازار به شدت چشم انتظار عرضه‌ آن است و عکس‌ های منتشر شده از این گوشی نشان از یک مفهوم جدید در طراحی گوشی دارد. هنوز معلوم نیست که آیا این شرکت نوکیا 9 را قبل از پایان سال معرفی می‌کند یا نه، اما تابه‌حال چند باری تصاویر و جزئیاتی از این گوشی به بیرون درز کرده است. اخیرا طراح این ایده‌ی مفهومی جدید تصمیم گرفته که یک ویدیوی مفهومی برای نوکیا 9 بسازد که، طبق منابع معرفی شده، مطابق جزئيات منتشر شده‌ اخیر است.

در صورت تمایل به دیدن این ویدیو ما آن را در پایین این خبر قرار داده‌ایم. همانطور که می‌بینید، این گوشی از فلز و شیشه درست شده در حالی که نمایشگر آن دارای انحنا است. یک پورت Type-C USB در پایین دستگاه، در کنار بلندگوهای گوشی قرار داده شده است. خطوط آنتن بر روی قاب گوشی قرار گرفته‌اند و اسکنر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه تعبیه شده است. در قسمت بالایی اسکنر اثر انگشت دو دوربین دیده می‌شود که بطور عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند که در کنار آنها یک فلاش LED دیده می‌شود. این گوشی از طرفین هیچ حاشیه‌ای ندارد و تنها در بالا و پایین نمایشگر یک لبه بسیار نازک به کار رفته است. طراحی این ایده‌ی مفهومی از نوکیا 9 نسبی است، و شاید دو دوربین تعبیه شده در پشت آن در واقعیت کمی برجسته تر از چیزی باشند که در ویدیو دیده می‌‌شوند. تمام کلیدهای فیزیکی گوشی را می‌توان در سمت راست این گوشی مشاهده کرد، در حالی که درگاه سیم کارت گوشی در سمت چپ قرار گرفته شده است.

در این ویدیو، نوکیا 9 در سه رنگ مشکی، آبی و خاکستری دیده می‌شود. کمابیش طرح نهایی این گوشی چیزی شبیه به این ویدیو است، هرچند که منبع این ویدیو هیچ مشخصاتی از جزئیات آن را منتشر نکرده. از آنجایی که ما صرفا با یک طرح مفهومی از این گوشی روبرو هستیم نباید انتظار زیادی داشته باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ه سعیدی

۱۳۹۶/۸/۱
داداچ!
اینک اندروید هست و همه جا پشتیبانی می شه

ه سعیدی

۱۳۹۶/۸/۱
لابد بالای 3 میلیونه

hadi

۱۳۹۶/۷/۲۷
من که دیگه سمت نوکیا نمیرم گوشیام از اول تا الان که لومیا ۹۳۰دارم همه نوکیا بودن ولی بعد از یه مدت بروزرسانی سیستم عامل نوکیا کنارشون گذاشت و از طرفی برنامه جدیدی براشون نیومد این گوشی های جدید هم همین بلا سرشون میاد