خانهاخبار
گوشی تاشوی Axon M زدتی‌ای با تراشه اسنپدراگون 821 معرفی شد

گوشی تاشوی Axon M زدتی‌ای با تراشه اسنپدراگون 821 معرفی شد

شرکت ZTE، به‎تازگی از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود با نام Axon M رونمایی کرده است که طراحی تاشو دارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۷/۲۶

گوشی جدید شرکت ZTE ممکن است با انتظارات شما از یک گوشی تاشو فاصله داشته باشد؛ با این‌حال، شرکت سازنده آن‌را یک گوشی تاشو می‌داند که البته در واقع، یک گوشی‌هوشمند با دو نمایشگر 5.2 اینچی است که صفحه‌نمایش‌ها به یک‌دیگر متصل شده‌اند. بد نیست بدانید که رزولوشن صفحه‌نمایش 5.2 اینچی گوشی Axon M شرکت زدتی‌ای، Full HD بوده و شرکت سازنده از پنل TFT LCD به جای IPS LCD یا OLED استفاده کرده است.

image

در این گوشی، تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام به کار گرفته شده است که با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد. البته می‌توانید با استفاده از حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید.

شرکت ZTE از یک باتری با ظرفیت 3180 میلی‎آمپر ساعت استفاده کرده است که از قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام پشتیبانی می‎کند. در نهایت، باید اشاره کرد که گوشی تاشوی شرکت ZTE با نام Axon M با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.2 عرضه خواهد شد و هنوز مشخص نیست که آیا شرکت سازنده‌ برنامه‌ای برای عرضه به‌روزرسانی اندروید اوریو دارد یا خیر. همچنین، اعلام نشده است که حتی در صورت انتشار احتمالی آپدیت اندروید اوریو، گوشی Axon M زدتی‌ای با دو نمایشگر چه زمانی آن‌را دریافت خواهد کرد.

image

شرکت ZTE حالت‎های مختلفی را برای استفاده از گوشی تاشو خود با دو صفحه‌نمایش 5.2 اینچی در نظر گرفته است. در حالت Dual Mode، می‌توانید از یک صفحه برای تماشای ویدیو و از صفحه‌ 5.2 اینچی دیگر برای وب‌گردی با مرور توئیت‌های اخیر برنامه توئیتر استفاده کنید. قابلیت Extended Mode، به شما اجازه می‌دهد تا یک برنامه را به صورت کامل روی 6.75 اینچ از نمایشگرهای گوشی Axon M اجرا کنید که فضای بیشتری برای مشاهده ویدیوها مانند ویدیوهای یوتیوب به کاربران می‎دهد.

حالت Mirror Mode، اجازه می‎دهد تا یک محتوا را روی دو صفحه‌نمایش اجرا کنند؛ به عنوان مثال، می‌توانید یک ویدیو را روی هر دو نمایشگر اجرا کنید تا دوستان شما نیز آن‌را مشاهده نمایند. در حالت آخر، گوشی تنها از  یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی استفاده خواهد کرد و نمایشگر دیگر زیر صفحه‌نمایش اصلی قرار خواهد گرفت.

image
image

گوشی جدید ZTE Axon M تنها از یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند که F1.8 دارد و از فوکوس تشخیص فاز برخوردار است و با لرزش‌گیر دوگانه برای تصاویر و ویدیوها ارائه خواهد شد. دوربین اصلی می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. البته اگر مایل هستید تا ویدیوهای صحنه آهسته  ثبت کنید، باید قید رزولوشن را زده و در آن صورت، امکان ثبت ویدیو با رزولوشن HD با نرخ 120 یا 240 فریم بر ثانیه وجود دارد.

جالب است بدانید که گوشی جدید ZTE Axon M فاقد دوربین سلفی است. از آنجایی‌که نمایشگر دیگر تا می‌شود؛ می‌توانید از دوربین اصلی برای عکاسی سلفی استفاده نمایید. درگاه یواس‌بی Type-C از دیگر قابلیت‎های درنظر گرفته شده برای گوشی ZTE Axon M است.

image

گوشی جدید ZTE در ماه آینده از طریق اپراتور AT&T در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست که آیا شرکت سازنده‌، برنامه‌ای برای عرضه این مدل در خارج از بازار ایالات متحده دارد یا خیر. باید اشاره کرد که Axon M با قیمت 725 دلار عرضه خواهد شد؛ این مدل با چنین برچسب قیمتی بالایی، از تراشه قدیمی اسنپدراگون 821 کوالکام استفاده می‌کند که حتی پنل نمایشگر آن IPS LCD نیست و شرکت سازنده به پنل‌های ضعیف‌تر TFT LCD رضایت داده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

yashar2080

۱۳۹۶/۷/۲۶
خخخخخخخخخخخخخ...... خیلی با حال بود.... بعد این دیگه سام هنگ حتما گوشی تا شو میتونه بزنه(کپیش میکنه)