خانهاخبار
با تبلت Galaxy Tab Active 2 بیشتر آشنا شوید

با تبلت Galaxy Tab Active 2 بیشتر آشنا شوید

سامسونگ قصد دارد نسل تازه تبلت‌های تنومند اکتیو را به نام Galaxy Tab active 2 معرفی کند. این گوشی بارها در مرکز شایعه‌ها قرار گرفت و حالا هم مشخصات ظاهری‌اش لو رفته است.
۱۳۹۶/۷/۲۶

تبلت تازه Galaxy Tab Active 2 هم درست مانند Galaxy Tab Active به قلم استایلوس مجهز شده است. همین موضوع نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد دوباره گروهی از کاربران با هدف اجرای فعالیت‌های مربوط به کسب و کار را هدف بگیرد. این تبلت تنومند و مقاوم با شناسه‌های SM-T390 / SM-T395، احتمالا در خلال هفته‌های آینده معرفی می‌شود.

image

تصاویر متعدد زنده و رندر شده‌ای منسوب به تبلت مذکور به‌تازگی در فضای وب فاش شدند و بسیاری از مشخصات فنی‌اش هم منتشر شدند. اما می‌خواهیم در مطلب پیش رو به طراحی ظاهری Galaxy Tab Active 2 بپردازیم چراکه در گزارش‌ها و شایعه‌های قبلی کمتر به این موضوع اشاره شده بود.

می‌توان ادعا کرد که تبلت Galaxy Tab Active 2 تقریبا شبیه نسل قبلی این سری یعنی Galaxy Tab Active طراحی شده است. ظاهرا سامسونگ تلاش می‌کند همه اکسسوری‌ها و لوازم جانبی مخصوص نسل قبلی حالا با Tab Active 2 هم سازگار باشند و هدف اصلی از تشابه ظاهری تبلت‌های مذکور هم همین مورد است.

image

Galaxy Tab Active 2 صفحه نمایش 8 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 800 دارد. پنل نمایش این تبلت دارای دیجیتایزر Wacom است که بهره گرفتن از قلم استایلوس را تسهیل می‌بخشد.

تبلت مذکور به پردازنده اگزینوس 7880 سامسونگ با CPU 8 هسته‌ای، 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت مجهز شده است. Galaxy Tab Active 2 گواهی مقاومت در مقابل نفوذ آب IP68 دریافت کرده و قادر است با انواع اکسسوری‌های مخصوص کسب و کار سازگار شود.

این تبلت هم مانند نسل قبلی به باتری با ظرفیت 4450 میلی‌آمپر مجهز شده اما کیفیت هر دو دوربینش بهبود یافته است. Tab Active 2 دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 8 و 5 مگا پیکسلی دارد و حسگر اثرانگشتش هم در پنل جلو زیر دکمه فیزیکی خانه تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ امکانات ارتباطی بسیاری برای این محصول تازه‌اش در نظر گرفته است. تبلت مذکور از NFC، Wi-Fi دوبانده، LTE، USB Type-C و بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند. این تبلت همچنین قرار است در دو نسخه مختلف معرفی شود. تفاوت این نسخه‌ها در پشتیبانی از Wi-Fi یا LTE است.

در آخر باید بگوییم سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1 به‌صورت پیش‌فرض روی Galaxy Tab Active 2 نصب می‌شود اما امیدواریم سامسونگ تمهیدی بیندیشد تا این تبلت پس از عرضه‌اش بلافاصله به اندروید 8.0 اوریو هم به‌روزرسانی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)