خانهاخبار
اپ مدیریت eSIM گوگل Pixel 2 به گوگل‌پلی اضافه شد

اپ مدیریت eSIM گوگل Pixel 2 به گوگل‌پلی اضافه شد

با معرفی گوگل Pixel 2 و Pixel 2 XL و استفاده از فناوری eSIM این گوشی‌ها به پیشگامان تغییری عظیم در فضای ارتباطات شدند. حال اپ مدیریت eSIM پیکسل در گوگل‌پلی منتشر شده و برای سایر گوشی‌هایی که از ای‌سیم استفاده کننده قابل استفاده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۷/۲۵
image

طی سال‌ها شاهد تغییر سایز سیم‌کارت‌ها از کارت اعتباری به نانو‌سیم بودیم، این بار اما وقت تغییری عظیم در عرصه ارتباطات بی‌سیم است، تغییری که با پیشگامی اپل(Apple Watch Series 3 with Cellular) و گوگل آغاز شده. در این فناوری به‌جای وارد کردن سیم‌کارت به گوشی خود صرفا با اسکن کد یا وارد کردن رمز میتوان اپراتور یا طرح خدماتی را تغییر داد. ای‌سیم توسط تولیدکننده به مادربرد دستگاه متصل می‌شود، تولیدکننده‌هایی که در این مورد HTC و LG، مسئول تولید پیکسل‌ها هستند.

حال و یک هفته پیش از عرضه پیکسل‌های جدید، گوگل اپ مدیریت و تنظیم eSIM را در گوگل‌پلی منتشر کرده که طبق اطلاعات تنها برای گوشی‌های خاصی در دسترس خواهد بود و از آنجاکه در حال‌حاضر هیچ گوشی دیگری از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند، تنها پیکسل‌ها قادر به استفاده از آن هستند، شرایطی که به‌زودی تغییر می‌کند.

هفته پیش هم اپ Device Health Services گوگل به گوگل‌پلی اضافه شد که تنها برای نکسوس‌ها و سری پیکسل قابل استفاده است و شامل ویژگی‌هایی برای کاهش مصرف باتری از جمله کنترل روشنایی صفحه، توقف اپ‌های پس‌زمینه و ویژگی‌هایی از این دست است. احتمالا به‌زودی شاهد انتشار اپ‌های بیشتری از سوی گوگل در گوگل‌پلی خواهیم بود، چراکه امکان به‌روزرسانی راحت‌تر اپ‌ها بدون انتشار آپدیت کلی برای اندروید را فراهم می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)