خانهاخبار
ارسال اولین محموله از آیفون 10 اپل به سمت خاورمیانه و اروپا

ارسال اولین محموله از آیفون 10 اپل به سمت خاورمیانه و اروپا

آن‌طور که به‌نظر می‏‌رسد، شرکت فاکس‌کان که تولید آیفون 10 را برعهده دارد؛ عرضه اولین محموله از آیفون 10 (iPhone X) را به سمت برخی از کشورها در خاورمیانه و اروپا آغاز کرده است.
۱۳۹۶/۷/۲۵

براساس گزارش منتشر شده در روز دوشنبه، شرکت فاکس‌کان که با اپل برای تولید آیفون پرچمدار این شرکت یعنی آیفون 10 (iPhone X) همکاری می‌کند؛ عرضه اولین محموله از آیفون 10 را به کشورهایی در اروپا و خاورمیانه آغاز کرده است.

image

یک خبرگزاری چینی، مدعی است که اولین محموله از آیفون‌ 10 به تعداد 46.5 هزار واحد از ژنگژو و شانگهای به سمت کشورهای هلند و امارات فرستاده شده است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که محموله اول iPhone X بسیار کم‌تر از مدل‎های قبلی بوده است و این موضوع، نشان از این دارد که خرید آیفون 10 کار چندان ساده‎ای نخواهد بود!

در همین رابطه توسط موسسه تحقیقاتی Rosenblatt اعلام شده است:

اگرچه شرکت فاکس‎کان به‌تازگی حجم تولید آیفون 10 (iPhone X) را از 100 هزار واحد به 400 هزار واحد در هفته افزایش داده است، حجم تولید ججدید همچنان نمی‌تواند به تقاضای بازار پاسخ‌گو باشد.

به‌نظر می‌رسد که مشکلات موجود برای تولید آیفون 10، باعث شده است تا تحلیل‌گران نسبت به کاهش پیش‌بینی‌های اولیه خود از حجم عرضه iPhone X در سال جاری میلادی اقدام کنند.

در همین رابطه، یک تحلیل‌گر از موسسه سرمایه‌گذاری Yuanta، پیش‌بینی‌های خود را از تولید آیفون 10 از 40 میلیون واحد به 36 میلیون واحد کاهش داده است. به باور مینگ‌چی کو، سیستم تشخیص چهره پیشرفته آیفون 10 باعث شده است تا اپل نتواند آن‌طور که باید، iPhone X تولید نماید. دوربین TureDepth به عنوان مانع اصلی اپل برای عدم افزایش تولید آیفون 10 برشمرده می‎شود.

به باور مینگ‌چی کو، اپل برای افزایش تولید آیفون 10 به چند هفته دیگر زمان احتیاج خواهد داشت؛ به همین جهت، پیش‌بینی شده است که تولید این مدل در اواسط تا اواخر ماه اکتبر به حجم معقول‌تری خواهد رسید.

اپل در حالی با مشکلات برای تولید آیفون 10 دست‌ و پنجه نرم می‌کند که این مدل در تاریخ 27 اکتبر، پیش‌فروش خواهد شد و 3 نوامبر نیز، اپل باید مدل‌های پیش‌فروش شده را به دست مشتریان برساند. در این تاریخ، همچنین امکان خرید آیفون 10 از فروشگاه‌های مختلف فراهم خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mahdi

۱۳۹۶/۷/۲۵
جانم بی صبرانه منتظرتم .....