خانهاخبار
بنچمارک میت 10 پرو با شش گیگابایت رم و اندروید 8.0 به همراه تصاویر واقعی فاش شد

بنچمارک میت 10 پرو با شش گیگابایت رم و اندروید 8.0 به همراه تصاویر واقعی فاش شد

گوشی پرچمدار میت 10 پرو هوآوی با شش گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 در آزمون گیک‎بنچ فاش شده است. این مدل به تراشه هشت هسته‌ای Kirin 970 مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۷/۲۴

شرکت هوآوی به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی‌های پرچمدار این شرکت از سری میت 10 با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 و نسخه جدید رابط‌کاربری EMUI عرضه خواهد شد. همچنین، میت 10 و میت 10 پرو به یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و تراشه Kirin 970 قدرت پردازشی پرچمداران جدید هوآوی را تأمین می‎کند.

در چند روز اخیر، همچنین مشخص شد که میت 10 در چهار مدل میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین ادیشن و مدل میان‌رده میت 10 لایت (Huawei Maimang 6 یا Nova 2i) به بازار عرضه خواهد شد. به‌تازگی، چندین ساعت به معرفی رسمی میت 10 و میت 10 پرو، نسخه گران‌قیمت میت 10 یعنی مدل «پرو» با شماره مدل Huawei BLA-L29 در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است که بخشی از مشخصات‌فنی پرچمدار جدید هوآوی را به نمایش می‌گذارد.

گوشی میت 10 پرو موفق شده است در بررسی تک هسته پردازشی، 1900 امتیاز و در بررسی تمامی هسته‌های پردازشی فعال، 6206 امتیاز به‎دست آورد. همان‌طور که گفته شد، تراشه مورد استفاده در میت 10 پرو، Kirin 970 بوده که در آزمون فاش شده، فرکانس هسته‌های پردازشی آن روی 1.85 گیگاهرتز تنظیم شده است.

فبلت پرچمدار میت 10 پرو از شش گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و سیستم‌‏عامل اندروید اوریو 8.0 روی آن اجرا می‎شود. در رابطه با سایر مشخصات‌فنی گوشی پرچمدار میت 10 پرو، باید گفت که این مدل از یک نمایشگر 5.99 اینچی IPS LCD با رزولوشن Quad HD + (یا 1440 در 2880 پیکسل) بهره می‌گیرد؛ نسبت ابعاد نمایشگر، 2 به 1 است که در مقایسه با صفحه‌نمایش به‌کار گرفته شده روی میت 10 کشیده‌تر است. براساس اطلاعات منتشر شده، میت 10 فاقد نمایشگر کشیده خواهد بود؛ همچنین نسبت ابعاد صفحه‌نمایش آن، 16 به 9 است.

image

شرکت هوآوی، گوشی پرچمدار میت 10 پرو را در سه نسخه با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد و برای تمامی مدل‌های گران‌قیمت میت 10، از لنزهای ساخت شرکت Leica استفاده شده است. میت 10 لایت نیز از دوربین دوتایی بهره می‌گیرد که البته فاقد شخصی‌سازی‌های Leica است.

در گوشی میت 10 پرو، حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر قرار دارد؛ به همین جهت، شرکت سازنده ناچار شده است تا حسگر اثرانگشت را به بدنه پشتی انتقال دهد. در میت 10 که حاشیه‌های اطراف نمایشگر حفظ شده، سنسور اثرانگشت با دکمه‌ی فیزیکی Home در حاشیه‌ پایین صفحه‌نمایش ادغام شده است. انتظار داریم بدنه پرچمداران جدید هوآوی در برابر نفوذ آب مقاوم باشد؛ البته به احتمال زیاد، شرکت هوآوی موفق شده است تا تأییدیه IP67 را برای میت 10 و میت 10 پرو به‌دست آورد.

میت 10 پورش دیزاین که گران‎‌قیمت‌ترین مدل از خانواده میت 10 خواهد بود، طراحی براساس میت 10 پرو خواهد داشت و البته، قیمت آن بیشتر از 1000 دلار است. گوشی‌های پرچمدار هوآوی با پنل پشتی از جنس شیشه عرضه خواهند شد؛ به همین جهت، این امکان وجود دارد که میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورش دیزاین با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم راهی بازار شود. مدتی پیش، همچنین گفته شد که میت 10 پرو احتمالاً از قلم‌هوشمند (Smart pen) بهره می‌گیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

امیر

۱۳۹۶/۷/۲۸
فعلا که تو dxomark امتیازش 97 شده.الکی نظر منفی نده حواستم باشه نترکی.

حسین

۱۳۹۶/۷/۲۵
بهزاد جان ، اتفاقا گوشیای سامسونگ با پردازنده اکسینوس به هیچ عنوان داغ نمیکنن ، داشتم که میگم ، از نظر باتری هم شاید ظرفیت باتریای هواوی بیشتر باشه ولی از نظر باتری هم اکثرا سامسونگ به خاطر پنل امولدش بهینه تره ، درضمن من پای ثابت سایتهای تکنولوژیم ، خبرا رو هم دنبال میکنم ، از نظر بنچمارک این از اسنپ پایین تره اگه اشتباه نکنم

amir

۱۳۹۶/۷/۲۵
تعجب میکنم که چرا خیلی ها تعصب مسخره و الکی دارن روی برند ها و مدل هاشون.یه جور مثلا رو سامسونگ هواوی یا آیفون و غیره تعصب میگیرن انگار سهام دار کمپانی سازنده یا مثلا کمپانی خانوادگیشونه.آدم باید تحقیق کنه و هر کدوم هر سال بهتر کار کرد و بهترین بود رو انتخاب کنه.به خدا خندم میگیره از تعصب یه عده روی برند ها

حسین

۱۳۹۶/۷/۲۴
البته گوشیه خودم هواویه ولی انر 6x که خیلی هم ازش راضیم ولی بین پرچمدارا سامسونگ یه چیز دیگس

behzad4499

۱۳۹۶/۷/۲۴
سلام خوبین دوستان
حسین جان اصلاباگوشی کارکردی اینطوری نظرمیدی داداش کمی مطالعه کن اصلاعات بره بالااوکی
میت ده گوشی زیبایی من چندین ساله سری میت استفاده میکنم موردی ندیدم
چون خودم تمعیرات سخت افزارگوشی هستم پیشنهادم اینه استفاده کنی بعدنظربدی
سری سامسونگ همیشه مشکل ضعف باتری وداغ شدن روداره اونم همیشه ابدیت میده تامشکل گوشی هاش به چشم نیاد
پس کمی دقت کن موفق باشین