خانهاخبار
پوستر تبلیغاتی Redmi 5A شیائومی با اشاره به مشخصات گوشی

پوستر تبلیغاتی Redmi 5A شیائومی با اشاره به مشخصات گوشی

اطلاعات تازه‌ای درباره گوشی Redmi 5A شیائومی منتشر شد. این اطلاعات درواقع از پوستر تبلیغاتی این گوشی استخراج شده که یک فاش کننده چینی آن را در Weibo منتشر کرده است.
۱۳۹۶/۷/۲۴

تصویر تازه‌ای از گوشی Redmi 5A شیائومی روز گذشته در فضای وب منتشر شد. این تصویر تازه درواقع تصویر جاسوسی پوستر رسمی معرفی این گوشی است و اطلاعات و همچنین طراحی ظاهری آن را فاش می‌کند.

در ابتدا باید بگوییم که Redmi 5A ظاهرا با Redmi 4A چندان متفاوت نیست. البته همان‌طور که می‌دانید، بدنه Redmi 4A از جنس پلاستیک ساخته شده بود اما Redmi 5A ظاهرا از جنس فلز طراحی شده است. در قسمت بالای پنل پشتی Redmi 5A دو خط آنتن دیده می‌شود که دوربین اصلی و فلش LED در میان آن‌ها تعبیه شده‌اند. همچنین بخشی از بلندگوی گوشی در قسمت پایین این پنل قرار گرفته است.

image

در قسمت پایین این پوستر تبلیغاتی هم متن کوتاهی درج شده است که از دوام 8 روزه باتری گوشی مذکور در حالت استندبای خبر می‌دهد و به وزن 137 گرمی‌اش اشاره می‌کند. این اطلاعات را همچنین باید گواهی برای صحت شعار تبلیغاتی Redmi 5A تلقی کنیم. بالای این پوستر نوشته شده است «گوشی سبک، دوام بالای باتری». با این حال بهتر است بدانید که Redmi 4A با وزن 131 گرم از این گوشی تازه سبک‌تر است. نکته جالب ماجرا اینجاست که این نسخه قدیمی به باتری بزرگ‌تری با ظرفیت 3120 میلی‌آمپر مجهز شده است.

این پوستر همچنین تایید می‌کند گوشی تازه شیائومی به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون مجهز می‌شود و از رابط کاربری اختصاصی این سازنده یعنی MIUI 9 بهره می‌برد.

Redmi 5A چندی پیش از TENAA، رگولاتوری چین، مجوز ساخت دریافت کرد و برخی اطلاعاتش هم روی پایگاه این آژانس منتشر شد. این فهرست مدعی شده بود گوشی مذکور صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی دارد و از پردازنده میان رده کوالکام اسنپ‌دراگون 425 قدرت می‌گیرد. این گوشی قرار است در دو نسخه با کانفیگ مختلف معرفی شود. مقدار رم در این نسخه‌ها 2 و 3 گیگابایت است و حافظه داخلی‌شان به‌ترتیب 16 و 32 گیگابایت خواهد بود. جالب است بدانید ظرفیت باتری Redmi 5A در فهرست TENAA معادل 3000 میلی‌آمپر گزارش شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)