خانهاخبار
تصویری از گوشی هوشمند Razer با دوربین دوگانه

تصویری از گوشی هوشمند Razer با دوربین دوگانه

ریزر اعلام کرده در تاریخ 1 نوامبر از اولین گوشی هوشمند خود پرده برداری می‌کند و به دلیل عجیب بودن این خبر، بسیاری از توجهات به این گوشی جلب شده‌اند.
۱۳۹۶/۷/۲۴

این خبر به این دلیل عجیب و غریب است که شرکت آمریکایی ریزر برای سخت‌افزارهای گوشی خود شناخته شده نیست؛ اگر چه، تبلت گیمینگ Razer Edge Pro این شرکت مورد استقبال واقع شده و موفق عمل کرده است. اطلاعات زیادی در مورد این گوشی در دسترس نیست اما در GFXBench رؤیت شده و طبق جدیدترین اطلاعات، عکسی از آن نیز پخش شده است. ما هنوز مطمئن نیستیم و نمی‌توانیم صحت تصویر و موارد لو رفته را تأیید کنیم اما با توجه به توضیحات، فردی توانسته نمونه‌ای از این گوشی را برای آزمایش بدست بیاورد.

image

با توجه به موارد لو رفته و این شایعات، رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته و وجود چنین گوشی گیمینگی تأیید شده است. مشخصات این پرچمدار عبارت است از: صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD با نسبت تصویر 16:9، اسنپدراگون 835، 8 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشت 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید. سیستم عامل گوگل به پلتفرم قابل قبولی برای بازی تبدیل شده است. به علاوه، ریزر علاقه خود را به پلت‌فرم‌های گیمینگ مبتنی بر اندروید نشان داده است. یکی از موارد ناامیدکننده، طراحی شبیه به گوشی شرکت Nextbit است که با توقف تولید مواجه شده است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲۴
فکر میکنم خیلی کارآمد باشه اما مشخصات خیلی خاص و (جدید) در اون دیده نمیشه، به غیر از این بعضی از برندهای کنونی بازار تلفن همراه از RAM8 گیگابایتی عالی و عاقلانه بهره بردن و...