خانهاخبار
قیمت نهایی سری Mate 10 فاش شد

قیمت نهایی سری Mate 10 فاش شد

هوآوی قرار است امروز سری Mate 10 را رسما معرفی کند. این سری شامل Mate 10، Mate 10 Pro، Mate 10 Lite و Mate 10 Porsche Design است و قیمت سه مدل از آن‌ها روز گذشته فاش شد.
۱۳۹۶/۷/۲۴

هوآوی قرار است فردا 16 اکتبر (24 مهر) میزبان رویداد مهمی برای معرفی رسمی سری Mate 10 شود. درواقع انتظار می‌رود امروز 4 نسخه مختلف از این خانواده ازجمله Mate 10، Mate 10 Pro،Mate 10 Lite و Mate 10 Porsche Edition رونمایی شوند. البته هنوز دقیقا مشخص نیست آیا همه این نسخه‌ها وارد بازار می‌شوند یا خبر اما روز گذشته اطلاعات نهایی قیمت سه نسخه آن‌ها باز هم لو رفت.

image

این اطلاعات توسط یکی از فاش کنندگان چینی روی وب‌سایت اجتماعی چینی Weibo منتشر شد و به همین خاطر حدس می‌زنیم به قیمت عرضه آن‌ها در همین بازار مربوط شود. هنوز مشخص نیست این سه مدل قرار است چه زمانی وارد کشورهای اروپایی و آمریکایی شوند و قیمت نهایی‌شان احتمالا چقدر با این ارقام متفاوت خواهد بود. هرچند این قیمت‌ها کمک می‌کنند دید بهتری نسبت به قیمت حدودی گوشی‌های مورد نظر پیدا کنیم و به تفاوت تقریبی میان سه مدل Mate 10، Mate 10 Pro و Mate 10 Porsche Design  و همچنین همه نسخه‌های متفاوتشان واقف شویم. برای مثال این فاش کننده مدعی شده است که گوشی Mate 10 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 4299 یوان معادل 653 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه دیگر آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 4899 یوان معادل 745 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد و آخرین نسخه با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی احتمالا به قیمت 5599 یوان معادل 850 دلار وارد بازار خواهد شد. او گفته است که Mate 10 Pro نسخه 64 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم 5499 یوان معادل 835 دلار قیمت خواهد داشت درحالی‌که نسخه دیگرش با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 6199 یوان معادل 942 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد و نسخه دیگرش با همین مقدار رم و حافظه داخلی 256 گیگابایت به قیمت حدودا 6899 یوان معادل 1048 دلار وارد بازار خواهد شد. طبق ادعای فاش کننده مذکور، مدل Mate 10 Porsche Edition تنها در یک نسخه با کانفیگ 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 7499 یوان معادل 1139 دلار معرفی می‌شود. ماه گذشته هم گزارشی درباره قیمت‌های احتمالی این سری منتشر شد که ارقام موجود در آن با آنچه در این شایعه شاهد هستیم، تقریبا در یک راستا قرار می‌گیرد.

با توجه به خبرها و شایعه‌های متعدد انتظار می‌رود دو مدل Mate 10 و Mate 10 Pro در نسخه‌های مختلف با کانفیگ‌های متفاوتی معرفی شوند. همچنین پیش‌بینی می‌شود اندازه صفحه نمایش در حداقل برخی از مدل‌های این سری متفاوت باشد اما معتقدیم همه آن‌ها از یک پردازنده یعنی HiSilicon Kirin 970 با CPU 8 هسته‌ای قدرت می‌گیرند. علاوه بر این‌ها، احتمالا این سری هم مانند سایر گوشی‌های تازه Mate به دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز هستند. همچنین کمپانی هوآوی چند روز پیش تایید کرد که اندروید 8.0 اوریو به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی‌های تازه نصب می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ابراهیم

۱۳۹۶/۷/۲۴
تو برو u11 مثلا درجه ۱ بخر که تو جیب ت خم بشه و از دستت بیوفته هزار تکه بشه????

عطا

۱۳۹۶/۷/۲۴
گوشی فقط اپل
ولی روزی بخوام اندروید بگیرم انتخاب آخرمم هنگ تی سی نیس
راستی برو مذاکره کن هنگ تی سی رو نفروشن گوگل

amir

۱۳۹۶/۷/۲۴
تو برو u11 بخر . افرین?

محمد

۱۳۹۶/۷/۲۴
فقط از نظر یک کاربر متعصب این برندها بنجل هستند دوست عزیز . واقعا این تعصب روی برندها رو درک نمیکنم . شخصا بیشتر کارایی برام مهمه تا اسم برند.

سعید

۱۳۹۶/۷/۲۴
والا سامسونگ که بزرگترن و برترین شرکت موبایل سازی و قطعاتش در دنیاست اگه سامسونگ درجه سه هست پس هنگ تی سی درجه 10 هم نیست مخصوصت پرچمدار کذایی ش هنگی u11 که بیشتر شبیه اسباب بازی پلاستیکی ه تا گوشی از بس بنجول و بی کیفیت ه. همونطور که گفتم هنگ تی سی نهایت تا پایان سال دووم میاره بعد باید یک شرکت بیاد نجاتش بده .سرنوشت موتورولا در انتظار بنجول ساز تایوانیه و فقط اسم ننگین ش باقی میمونه و شاید بتونه با glx رقابت کنه