خانهاخبار
50 درصد تخفیف پاییزی خرید کتابمجله اپل و گوگل

50 درصد تخفیف پاییزی خرید کتابمجله اپل و گوگل

کتابمجله جیبی اپل و گوگل مجموعه‌ای مطالب خواندنی و جالب در مورد این دو شرکت بزرگ فناوری است که مطالعه آن برای هر شخصی مفید خواهد بود. اکنون می‌توانید این دو کتابمجله ارزشمند را با تخفیف 50 درصدی از جی‌اس‌ام خریداری نمایید.
۱۳۹۶/۷/۲۴
image

«کتابمجله جیبی» راهی نو برای آشتی با کتاب و مجله در عصر شبکه‌های اجتماعی است؛ مجموعه‌ای شامل ده‌ها عنوان و صدها واحد محتوایی که می‌تواند مرجعی جدید برای محتواهای گزیده، مفید و خواندنی در عصری باشد که آگاهی مهم‌ترین نیاز زندگی است.

«جیبی» را از هر جایی باز کنید، می‌توانید بخوانید. مطالب به گونه‌ای طراحی شده‌اند که وابسته به یکدیگر نباشند و با نگارشی ساده و روان، برای مخاطبان گوناگون جذاب و خواندنی باشند. اما در عین حال برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات مرجع و دسته‌بندی‌شده در اختیار داشته باشند، محتواها با نظمی که در فهرست قابل جست‌وجوست، از پس هم آمده و در ابتدای هر فصل چند صفحه ویژه برای جمع‌بندی محتواهای فصل گردآوری شده است. کنار صفحات هم به غیر از هشتگ‌ها، که مجموع آن‌ها در فهرست پایانی آمده است، ارجاعات مفیدی به مطالب مرتبط دیگر قرار دارد. همچنین مطالبی که جذابیتی ویژه برای به‌اشتراک‌گذاری دارند، با برچسبی توصیه شده‌اند.

«جیبی» هم کتاب است و هم مجله. مانند کتاب تاریخ مصرف ندارد و متمرکز بر موضوعی خاص است و مانند مجله محتواهای آسان و روزآمد همراه با تصاویری جذاب و البته مستند دارد. هر واحد محتوایی در یک صفحه جمع شده و یک شماره دارد که ممکن است یک متن، یک عکس با توضیح یا یک تک‌جمله باشد. همه واحدهای محتوایی به غیر از شماره، یک کد شناسایی (QRCode) و تعدادی هشتگ برای جست‌وجوی راحت‌تر دارند. کدها و هشتگ‌ها ما را از نسخه چاپی به نسخه دیجیتال در بستر وب یا اپ هدایت می‌کنند. بدین‌ترتیب این امکان وجود خواهد داشت که محتوای مورد نظر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذاریم.

تخفیف 50 درصد پاییزی

به مناسب فصل زیبای پاییز امکان خرید پکیج دویست مطلب خواندنی اپل و دویست مطلب خواندنی گوگل، با تخفیف 50 درصدی برای مخاطبان جی‌اس‌ام فراهم شده است.

قیمت: 38 هزار تومان 19 هزار تومان

برای سفارش این پکیج ارزشمند می‌توانید به سایت بامیلو مراجعه کنید یا با شماره 021-25742 تماس بگیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

هادی

۱۳۹۷/۲/۷
سلام . لطفا مجدد این تخفیفو بزارید . ممنون

kamal70

۱۳۹۶/۷/۲۳
چه تخفیف خوبی

hadi

۱۳۹۶/۷/۲۳
جالبی این محصول اینه که جوری طراحی شده که هر صفحه مجزاست و بصورت کپسولی میشه حتی از وسط کتاب شروع کرد. مطالبش هم جذابه

حامد رجبی

۱۳۹۶/۷/۲۳
کاش تو نمایشگاه تلکام حضور داشتید