خانهاخبار
آستون مارتین DB11 ولانته معرفی شد

آستون مارتین DB11 ولانته معرفی شد

آستون مارتین برای آن دسته از خریداران که مشتاق خرید محصولی اسپرت با سقف بازشونده هستند، نسخه ولانته از DB11 را معرفی کرد.
۱۳۹۶/۷/۲۳

در فصل‌های گرم سال، گرم شدن داخل خودرو یکی از مسائل مهم برای سرنشینان است و بسیاری از مردم، علاقه دارند تا تابستان خود را پشت فرمان یک خودروی کانورتیبل (با سقف باز شونده) سپری کنند. کمپانی بریتانیایی آستون مارتین هم راهکاری برای این دسته از مشتریان اندیشیده و نسخه ولانته را از DB11 معرفی کرده است. این خودرو، ترکیبی از زیبایی‌های نسخه کوپه و سقف باز شونده است که این سقف برای باز شدن تنها و تنها به 14 ثانیه زمان نیاز دارد.

image
image

در ابتدا، DB11 ولانته تنها با موتور مرسدس بنز AMG عرضه می‌شود که 4.0 لیتر حجم و 8 سیلندر دارد و با پرخوران توربوشارژر تغذیه می‌شود. این موتور در نسخه کوپه می‌تواند 503 اسب بخار قدرت و 675 نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک جعبه دنده 8 سرعته خودکار وظیفه انتقال نیرو را به چرخ‌های عقب بر عهده دارد و دیفرانسیل لغزش محدود به صورت استاندارد برای این خودرو عرضه می‌شود. با این مشخصات، ولانته DB11 برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون، تنها به 4.1 ثانیه زمان نیاز دارد و می‌تواند تا حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعت شتاب گیری کند. این بدین معنی است که نسخه ولانته در بخش شتاب اولیه، 0.1 ثانیه کندتر از نسخه کوپه است.

image
image

مکس سواج، مدیر بخش تکنیکال آستون مارتین می‌گوید:

با DB11 ولانته ما بهترین استفاده را از ساختار کاملا جدید DB11 کرده‌ایم. DB11 ولانته 26 کیلوگرم سبک‌تر و 5 درصد محکم‌تر از نسل قبلی است.

image
image

ولانته از طراحی کاملا مشابهی با DB11 کوپه بهره می‌برد و تنها تفاوت آنها در سقف است. چهار رنگ برای بدنه این خودرو قابل انتخاب است؛ قرمز، مشکی، نقره‌ای و نقره‌ای خاکستری. پشت سری صندلی‌ها به صورت استاندارد جنسی از آلکانترا دارد که جلوه لوکس‌تری به کابین خودرو می‌بخشد. در صورت تغییر ناگهانی آب و هوا شما می‌تواند سقف را در مدت 16 ثانیه ببندید.

image
image

ویژگی‌های لوکس بسیاری در DB11 ولانته گنجانده شده. تریم کابین اکنون یکپارچه شده و صندلی‌ها هم همان تریم را دارند که ظاهر کلی خودرو را زیباتر می‌کند. همچنین خریداران می‌توانند تریم‌های مختلفی را برای خودرو خود انتخاب کنند.

image

کابین ولانته مملو از متریال باکیفیت و امکانات رفاهی لوکس است. روکش چرمی برای همه بخش‌ها و گرم کن صندلی‌ها به صورت استاندارد و سرد کن صندلی‌ها به عنوان آپشن در دسترس هستند. برای همه مدل‌ها یک نمایشگر 8 اینچی در مرکز داشبورد قرار گرفته و به سیستم اطلاعات و سرگرمی اختصاص یافته است و و به مسیر یاب هم مجهز شده. همچنین خریداران می‌توانند سیستم صوتی خودروی خود را ارتقا داده و از سیستم 13 بلندگو ساخت بنگ اند الوفسن لذت ببرند. محفظه بار 20 درصد بزرگتر از DB9 ولانته است و اکنون 270 لیتر حجم دارد.

image
image

قیمت پایه DB11 ولانته 216495 دلار اعلام شده که در مقایسه با قیمت پایه 198995 دلاری نسخه کوپه افزایش قابل توجهی است. آستون مارتین پذیرش سفارشات را آغاز کرده و تحویل خودروها از بهار 2018 خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)