خانهاخبار
احتمال معرفی 6 گوشی اندرویدی آلکاتل در سال 2018

احتمال معرفی 6 گوشی اندرویدی آلکاتل در سال 2018

تصویر رندر شده تازه‌ای توسط ایوان بلاس منتشر شده است که بخشی از برنامه‌های آلکاتل را برای سال 2018 فاش می‌کند. ظاهرا این سازنده قصد دارد حداقل 6 گوشی هوشمند تازه وارد بازار کند.
۱۳۹۶/۷/۲۳

تصویر رندر شده تازه‌ای روز گذشته توسط ایوان بلاس، فاش کننده معروف، در فضای وب منتشر شد و 6 گوشی تازه از آلکاتل را به نمایش گذاشت. گوشی‌هایی که در این تصویر وجود دارند، احتمالا قرار است در سال 2018 رسما معرفی شوند. ایوان بلاس ادعا می‌کند این 6 مدل تنها بخشی از گوشی‌هاییست که آلکاتل قصد دارد سال آینده وارد بازار کند. این گوشی‌ها احتمالا از سری تازه و حرفه‌ای در حد و اندازه Idol خواهند بود.

image

این گوشی‌های لو رفته Alcatel 5، Alcatel 3V، Alcatel 3X، Alcatel 3، Alcatel 3C و Alcatel 1X هستند. البته این تصویر از کیفیت بالایی برخوردار نیست اما می‌توان برخی از مشخصات اصلی و پایه‌ای گوشی‌ها را با توجه به آن حدس زد. Alcatel 5 در رأس هرم این 6 مدل قرار گرفته و شاهد هستیم که تقریبا بدون حاشیه طراحی شده است. درواقع حاشیه پایین صفحه نمایش آن بسیار باریک دیده می‌شود اما حاشیه بالای صفحه در اندازه رایج و معمول طراحی شده است. البته حاشیه بالای صفحه میزبان حسگرها و احتمالا بلندگوی مکالمه است که پهن بودنش را تا حدودی توجیه می‌کند. این گوشی ظاهرا به دوربین سلفی با دو لنز مجهز شده است و ماژول فلش دوگانه LED هم آن را همراهی می‌کند. به نظر می‌رسد دوربین اصلی در پنل پشتی گوشی مذکور تنها یک لنز دارد و ماژول فلش LED دوگانه مشابه فلش دوربین سلفی زیر آن تعبیه شده است. پنل پشتی همچنین میزبان حسگر اثرانگشت با طراحی گرد زیر ماژول دوربین اصلی شده است. لبه‌های پنل نمایش گوشی Alcatel 5 در این تصویر کمی خمیده دیده می‌شود و احتمالا جالب توجه‌ترین نکته در طراحی آن خواهد بود. همچنین صفحه نمایش آن کشیده‌تر از معمول به نظر می‌رسد و احتمالا از نسبت نمایش 18:9 یا 2:1 بهره می‌برد. نسبت نمایش در دو گوشی Alcatel 3 و Alcatel 1X هم احتمالا معادل 18:9 خواهد بود اما حدس می‌زنیم سه نسخه اندرویدی دیگر این سازنده به صفحه نمایش‌هایی با نسبت 16:9 مجهز شوند.

ظاهرا دو گوشی Alcatel 3V و Alcatel 3X اصلی‌ترین گوشی‌های آلکاتل با دوربین دوگانه در سال 2018 خواهند بود چراکه دوربین اصلی سایر گوشی‌ها در این تصویر تنها یک لنز دارد. حدس می‌زنیم سیستم عامل اندروید اوریو و رابط کاربری بهبود یافته و اختصاصی آلکاتل به‌صورت پیش‌فرض روی همه این نسخه‌ها نصب شود. ایوان بلاس هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و تاریخ عرضه این گوشی‌ها منتشر نکرده است اما آلکاتل در سه ماهه اول سال 2018 قطعا دو موقعیت قطعی برای رونمایی از حداقل برخی از این محصولات پیدا خواهد کرد. اولین موقعیت مناسب در اواسط ماه ژانویه و زمانی است که نمایشگاه مصرف کنندگان محصولات الکترونیکی در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود و دومین موقعیت هم کنفرانس جهانی موبایل (MWC) بارسلونا در اواسط ماه فوریه خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)