خانهاخبار
جزئیات فنی نسخه‌های مختلف Redmi 5 شیائومی

جزئیات فنی نسخه‌های مختلف Redmi 5 شیائومی

ظاهرا شیائومی قصد دارد نسخه‌های دیگری از سری Redmi 5A را معرفی کند. رولاند کوانت، فاش کننده معروف، اطلاعات تازه‌ای درباره این مدل‌ها را در حساب توییترش به اشتراک گذاشته است و ما هم آن‌ها را در کنار فهرست TENAA قرار داده‌ایم.
۱۳۹۶/۷/۲۲

گوشی Redmi Note 5A تنها نسخه از نسل پنجم سری Redmi شیائومی است که به عرضه رسیده اما تابه‌حال شاهد نسخه‌های متعدد دیگری از این خانواده بوده‌ایم که از FCC و TENAA مجوز دریافت کرده‌اند. رولاند کوانت، فاش کننده معروف که اغلب اخبار لو رفته‌اش سرانجام به حقیقت می‌پیوندند، برخی مشخصات مربوط به این نسخه‌های تازه را در حساب توییترش منتشر کرد.

رولاند کوانت مدعی شده است که شیائومی یک نسخه از Redmi 5A را با حافظه داخلی 16 گیگابایت و در رنگ‌های رزگلد، طلایی، مشکی و طوسی معرفی می‌کند. گوشی Redmi 5A پیش از این در وب‌سایت TENAA، رگولاتوری چین، دیده شده بود و برخی مشخصاتش هم روی پایگاه این آژانس قرار گرفته بود. فهرست این پایگاه از دو نسخه با کانفیگ رم 2 و 3 گیگابایت خبر داد که حافظه داخلی‌شان هم به‌ترتیب 16 و 32 گیگابایت گزارش شده بود.

image

رولاند کوانت همچنین به مدل Redmi 5 اشاره کرده و گفته است که این گوشی هم احتمالا در دو نسخه با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت در رنگ‌های طلایی و مشکی معرفی خواهد شد.

مدل بعدی Redmi 5 Plus است که کوانت می‌گوید در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت در رنگ‌های طلایی، مشکی و طوسی معرفی می‌شود.

کوانت در ادامه اضافه کرده که این گوشی‌ها قرار است در سرتاسر جهان از جمله برخی بازارهای انتخابی شیائومی در اروپا عرضه شوند. شیائومی پیش از این با عرضه گوشی Mi A1 که به اندروید وان مجهز شده است، وارد کشورهای تازه‌ای شد. حالا احتمال گسترش عرضه محصولات این سازنده در کشورهای دیگر می‌تواند باعث خوشحالی باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت احتمالی این گوشی‌ها منتشر نشده است اما حدس می‌زنیم مانند سایر محصولات شیائومی، قیمت مناسبی داشته باشند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)