خانهاخبار
صدور تأییدیه 3C برای گوشی‌ ردمی 5 و مدل بدون حاشیه ردمی 5 پلاس شیائومی

صدور تأییدیه 3C برای گوشی‌ ردمی 5 و مدل بدون حاشیه ردمی 5 پلاس شیائومی

گوشی‏‌های سری ردمی 5 شیائومی از جمله ردمی 5 و مدل بدون لبه‌ی ردمی 5 پلاس به تازگی موفق به دریافت تأییدیه 3C شده‌اند. ردمی 5 پلاس با نمایشگر کشیده عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۷/۲۲

دیروز، تصاویری از گوشی میان‎رده شیائومی ردمی نوت 5 منتشر شد. تصاویر به‌دست آمده، تأیید می‏کرد که این مد با نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 و دوربین اصلی دوگانه عرضه می‎شود. با این‎حال، شایعات تازه منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی پیش از عرضه ردمی نوت 5 به بازار، احتمالاً دو گوشی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس را ارائه خواهد داد.

تأییدیه 3C برای این دو گوشی از سری «ردمی» به‎تازگی در چین به‌دست آمده است. تصویر رندری به‎دست آمده از گوشی ردمی 5 پلاس، نشان می‌دهد که این مدل با نمایشگر خیره‎کننده عرضه خواهد شد؛ البته نباید انتظار داشته باشید که ردمی 5 پلاس با نمایشگر خارق‌العاده‌ای مانند صفحه نمایش ردمی 5 عرضه شود.

image

براساس شایعات گذشته، گوش ردمی 5 پلاس به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی HD + مجهز شده است. شرکت شیائومی با افزایش ابعاد نمایشگر از 16 به 9 به 18:9، از یک صفحه‎نمایش با رزولوشن 720 در 1440 روی میان‎رده جدید خود استفاده کرده است. سری گوشی‌های میان‌رده ردمی، همواره نمایشگری 5 اینچی داشته باشد و به همین جهت قابل انتظار است که ردمی 5 پلاس به نمایشگر 5.7 اینچی مجهز شده باشد.

شایعه شده است که تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام، قدرت پردازشی ردمی 5 پلاس را تأمین خواهد کرد. همچنین، گمان می‎رود که این مدل با دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و از فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام پشتیبانی می‏‌کند.

دریافت تأییدیه 3C برای گوشی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس نشان می‎دهد که این دو مدل به ترتیب با اسم‌رمز MET7 و MEE7 راهی بازار می‎شود؛ گوشی ارزان‌قیمت‏تر ردمی 5 با برچسب قیمتی 699 تا 899 یوآن عرضه خواهد شد و مدل پلاس نیز با قیمت بالاتر 999 یوآن در دسترس قرار خواهد گرفت. هر دو مدل ممکن است در چندین نسخه با سه و چهار گیگابایت رم عرضه شود.

image

گوشی ردمی نوت 5 که پیش‌تر فاش شده بود، در ماه نوامبر معرفی خواهد شد. با این‎‌حال، سازنده چینی تصمیم دارد تا سری گوشی‌های ردمی 5 را در 16 یا 17 اکتبر معرفی نماید. شیائومی به ارائه جزئیات گوشی‌های خود پیش از معرفی رسمی آن‎ها مشهور است. با این‏حال، هنوز هیچ اطلاعاتی از گوشی‏های سری ردمی 5 منتشر نشده است. به همین جهت، باید با دیده شک و تردید نسبت به اطلاعات منتشر شده پیرامون ردمی 5 و ردمی 5 پلاس نگاه کنید. در صورت عرضه گوشی ردمی 5 پلاس شیائومی با حاشیه‌های باریک و قیمت ارزان‎، آیا حاضر به خرید آن هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)