خانهاخبار
احتمال عرضه Mate 10 Pro با قلم استایلوس Moleskine

احتمال عرضه Mate 10 Pro با قلم استایلوس Moleskine

همچنان که به معرفی رسمی سری Mate 10 هوآوی نزدیک می‌شویم، بازار شایعه‌ها و اخبار لو رفته درباره این گوشی‌ها داغ‌تر می‌شود. امروز هم تصویر تازه‌ای از Mate 10 Pro به همراه یک قلم استایلوس موسوم به Moleskine Pen+ منتشر شده است که احتمال معرفی این گوشی را با قلم دیجیتالی افزایش می‌دهد.
۱۳۹۶/۷/۲۱

همان‌طور که می‌دانید، هوآوی هفته آینده در تاریخ 16 اکتبر ( 24 مهر) سری Mate 10 را رسما رونمایی می‌کند. این سری سروصدای زیادی به پا کرده‌اند و تقریبا هر روز شاهد انتشار خبرها و تصاویر تازه درباره آن‌ها هستیم. Mate 10 Pro نسخه پرچم‌دار این سری است و می‌توان ادعا کرد که اغلب این شایعه‌ها درباره آن منتشر می‌شوند. امروز هم ایوان بلاس، فاش کننده معروف، تصویر رندر شده تازه‌ای از آن منتشر کرده که بسیار جالب توجه است. در قسمت سمت راست این تصویر شاهد شمایل Mate 10 Pro هستیم که طراحی ظاهری‌اش پیش از این هم بارها در شایعه‌های مختلف لو رفته بود اما قسمت جالب ماجرا در سمت چپ تصویر دیده می‌شود. این تصویر امروز برای اولین بار منتشر شده است و از احتمال مجهز شدن گوشی مذکور به قلم استایلوس خبر می‌دهد. البته ایوان بلاس درباره آن توضیحی ارائه نکرده است اما اگر ادامه این مطلب را بخوانید، متوجه می‌شوید که این قلم چقدر آشناست.

image

این قلم بسیار شبیه قلم دیجیتالی Pen+ Moleskine به نظر می‌رسد. به نظر شما آیا با دیدن این تصویر می‌توان ادعا کرد که هوآوی در تولید Mate 10 (Pro) با Moleskine همکاری می‌کند؟ از طرفی قلم Moleskine Pen+ تنها با Paper Tablet و N Notebook کمپانی Moleskine سازگار هستند. آیا کاربران گوشی Mate 10 Pro قرار است این محصول را هم همراه گوشی‌شان در یک پکیج دریافت کنند؟ پس از مشاهده این تصویر و تطابق قلم موجود در آن با Moleskine Pen+ سوالات بسیاری برای همه کاربران و کارشناسان پیش آمده است اما درحال‌حاضر تنها می‌توانیم درباره آن بدون قطعیت اظهار نظر و پیش‌بینی کنیم. در هر صورت این قلم استایلوس کاملا منحصربه‌فرد عمل می‌کند چراکه با استفاده از آن قادر خواهید بود هرچه می‌خواهید را روی Paper Tablet و N Moleskine Notebook یادداشت کنید تا محتوای آن روی صفحه موبایلتان به نمایش درآید؛ البته برای میسر کردن این امکان باید ابتدا اپلیکیشن Moleskine Note را از گوگل پلی استور دریافت کنید. از طرفی اگر هوآوی در عرضه Mate 10 Pro با Moleskine همکاری کند و قلمش را به همراه گوشی ارائه دهد، احتمالا اپلیکیشن مذکور هم به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب خواهد شد. همچنین ممکن است هوآوی قصد داشته باشد Moleskine Pen+، Moleskine Paper Tablet و N Moleskine Notebook را یکجا با گوشی Mate 10 Pro عرضه کند و به همین خاطر کاربر را وادار کند برای خرید این گوشی تازه هزینه بیشتری بپردازد. همان‌طور که گفتیم، این‌ها فقط حدسیات ما پس از انتشار تصویر قلم استایلوس است و هیچ‌کدام از سوی هوآوی مورد تایید قرار نگرفته‌اند.

گوشی Mate 10 Pro هوآوی قرار است از جنس فلز ساخته شود و دوربین اصلی‌اش هم از نوع دوگانه باشد. حسگر اثرانگشتش هم در پنل پشتی تعبیه می‌شود و حاشیه‌های صفحه نمایش آن تا حد امکان باریک طراحی می‌شوند؛ البته حاشیه‌های بالا و پایین صفحه به‌طور کامل حذف نمی‌شوند و لوگوی هوآوی این بار به‌جای پنل پشتی به حاشیه پایین پنل جلو منتقل می‌شود. گوشی مذکور قرار است از پردازنده 64 بیتی تازه HiSilicon Kirin 970 با CPU 8 هسته‌ای قدرت بگیرد و به 6 یا 8 گیگابایت رم مجهز شود. لنزهای دوربین اصلی آن از برند Leica خواهند بود و سیستم عامل اندروید اوریو و همچنین رابط کاربری EMUI به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شوند. درواقع خبر مربوط به مجهز شدن سری Mate 10 به اندروید 8.0 اوریو امروز رسما توسط هوآوی تایید شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۷/۲۱
تازه دارم میفهمم چرا اینقدر گرونه....
هوآوی حق داشته واقعا...دمش گرم....
نوش جون هر کی خرید
این گوشی محشره

A.M

۱۳۹۶/۷/۲۱
هوآوی داره غوغا میکنه