خانهاخبار
تصاویر گوشی بدون حاشیه میزو MX7؛ عرضه در نیمه اول سال 2018

تصاویر گوشی بدون حاشیه میزو MX7؛ عرضه در نیمه اول سال 2018

به‌تازگی، گوشی بدون حاشیه میزو MX7 در یک فروشگاه آنلاین چینی فاش شده است که طراحی آن‌را به نمایش می‌گذارد. براساس اعلام رسمی مقامات میزو، این مدل در بهار سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۷/۲۰

شرکت میزو در سال جاری میلادی، گوشی‌های میزو پرو 7، میزو پرو 7 پلاس، میزو M6 Note و میزو M6 را عرضه کرده است اما به‎نظر می‎رسد که این سازنده چینی، در حال آماده‌سازی محصول متفاوتی است که با گوشی‎های بدون حاشیه بازار رقابت خواهد کرد.

گوشی جدید شرکت میزو که با نام میزو MX7 شناخته می‌شود، در یک فروشگاه آنلاین چینی فاش شده است. این مدل در سه نسخه با 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

image

اطلاعات به‌دست آمده از گوشی میزو MX7 همچنین تأیید می‏‌کند که این مدل در چهار رنگ نقره‌ای، طلایی، مشکی مات و قرمز عرضه خواهد شد. براساس اطلاعات فاش شده در فروشگاه آنلاین چینی، گوشی جدید میزو MX7 با قیمتی بین 1799 یوآن (270 دلار) تا 2299 یوآن (348 دلار) به بازار عرضه می‌شود.

علاوه‌بر مشخصات این گوشی، تصاویر میزو MX7 نیز منتشر شده است که تأیید می‌کند این مدل فاقد حاشیه خواهد بود. طراحی گوشی شما را به یاد گلکسی نوت 8 سامسونگ می‏اندازد؛ هرچند، این شرکت حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حذف کرده است و از دکمه نرم‌افزاری Home به جای آن استفاده خواهد کرد. حاشیه‌ی بالای نمایشگر نیز به بلندگوی مخاطب، سنسور نور و دوربین سلفی اختصاص خواهد یافت.

image

گوشی میزو MX7 با دوربین اصلی دوتایی به بازار عرضه خواهد شد و سنسورهای دوربین به صورت عمودی چیده شده‎اند. در رابطه با تراشه مورد استفاده در گوشی میزو MX7 هنوز اطلاعات چندان دقیقی وجود ندارد اما انتظار داریم شرکت سازنده، آن‌را با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام یا Helio X30 مدیاتک عرضه نماید. شرکت میزو مدتی پیش اعلام کرده بود که به همکاری با سامسونگ، مدیاتک و کوالکام برای استفاده از تراشه‌های اختصاصی این سه شرکت ادامه خواهد داد.

حاشیه‌ پایین صفحه‌نمایش حذف شده است؛ به همین جهت، شرکت سازنده حسگر اثرانگشت را به بدنه پشتی منتقل می‌کند اما از آنجایی‌که در پشت گوشی خبری از سنسور اثرانگشت نیست، گمان می‎رود گوشی میزو MX7 با سنسور اثرانگشت اپتیکال در زیر صفحه‎نمایش به بازار عرضه شود.

با اینکه گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه گوشی میزو MX7 در ماه اکتبر جود داشت، یکی از مقامات رسمی شرکت میزو به صورت رسمی تأیید کرده است که خریداران نباید منتظر عرضه‌ی گوشی میزو MX7 در سال جاری میلادی باشند زیرا شرکت سازنده درنظر دارد تا این مدل را در بهار سال 2018 عرضه نماید. علاوه‌براین، اعلام شده است که شرکت میزو هیچ برنامه‎ای برای عرضه‌ی گوشی جدید در سال جاری میلادی ندارد.

اگر اطلاعات فاش شده از گوشی میزو MX7 صحت داشته باشد، این مدل همان گوشی بدون حاشیه‌ای است که شرکت میزو، عرضه آن‏را در ماه گذشته تأیید کرده بود. میزو مدعی شد که گوشی بدون حاشیه خود را در سال آینده میلادی عرضه می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

saeed666

۱۳۹۶/۷/۲۱
این شرکت های چینی هم شورشو در آوردن حتی اسم رو هم کپی میکنن